צפו: כך חולצה נועה ארגמני | תיעוד מבטן המסוק

דובר צה”ל חושף כעת תיעוד מבטן המסוק אליו חולצה החטופה נועה ארגמני, שניות אחדות לאחר שנודע לה כי הגיעו לשחררה מהשבי בעזה. ידיד קרוב שהגיע לבית החולים ופגש אותה סיפר: “היא הייתה בשוק”

דובר צה”ל חושף כעת תיעוד מבטן המסוק אליו חולצה החטופה נועה ארגמני, שניות אחדות לאחר שנודע לה כי הגיעו לשחררה מהשבי בעזה. ידיד קרוב שהגיע לבית החולים ופגש אותה סיפר: “היא הייתה בשוק”.

בדקות האחרונות הגיעה נועה ארגמני למרכז הרפואי ת״א איכילוב לאחר שהשתחררה משבי החמאס.

באיכילוב תוכל להמשיך ולקבל את הטיפול לצד אמה תוך שמירה על הרצף הטיפולי אותו קיבלה עם חזרתה לישראל.

צפו בתיעוד:

נועה ארגמני מבאר שבע היא מהדמויות הבולטות ביותר שכל בית ישראל רק רצה לראות בבית. הנה היום, זה קרה: נועה בבית, מחבקת את הוריה, בשבת הכי גדולה שיש – וביום ההולדת של אביה יעקב, שאמר: “זה חלום!”

כל בית בישראל חיכה לך, נועה. תודה לצה”ל ולכוחות הביטחון שאת כאן, יחד עם שלושה חטופים נוספים ונייחל לכתוב כמה שיותר כתבות מהסוג הזה – שהחטופים חיים, בריאים וחוזרים לחיק משפחותיהם.

לפני המפגש עם אמה בבית החולים איכילוב, הספיקה נועה להיפגש עם אביה יעקב שצעק “אלוהים היא פה”. וכן, היא פה – על המבצע ההירואי של צה”ל וכוחות הביטחון ניתן לקרוא כאן

עם ישראל חי!! צפו בתיעוד המרגש:

נועה ארגמני – אזרחית ישראלית-סינית, תושבת באר שבע, נחטפה על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס במהלך הטבח בפסטיבל נובה ליד רעים כחלק ממתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023. סרטון חטיפתה, כשהיא מובלת על אופנוע וצועקת לעזרה התפרסם בכל העולם, וברקע בן זוגה אבינתן אור מובל בידי ארבעה מחבלים, הפך לאחד מסמלי מתקפת הפתע על ישראל. ב-31 במאי 2024 פורסמה הקלטה של ארגמני בידי ארגון חמאס. בהקלטה צונזר שמה, אך מטה המשפחות להחזרת החטופים אישר שהיא הדוברת.

צפו: החברים של אלמוג מאיר ג’אן מאור יהודה, בשיחת וידיאו ראשונה אחרי השבי

רגע מרגש: אנדריי חזר הבייתה, המדבקה עם תמונתו הוסרה מניידת מד”א – צפו בתיעוד

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן