צפו בתיעוד רגעי החשיפה: נסיון הברחת 17 נשקים בצמיג רכב 

בתוך צמיג רכב: כך ניסה תושב ביר הדאג’ להבריח לתוך הארץ 17 נשקים 

משטרת מרחב אילת סיימה חקירת ניסיון הברחת 17 אקדחי גלוק במעבר הגבול רבין – הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד אשר במסווה של חזרה מחופשה בירדן הגיע למעבר הגבול “רבין” באילת ונעצר ע”י בודקי המכס – הפרקליטות תגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

 

 

במסגרת מאבקן המתמשך של משטרת ישראל ורשות המיסים כנגד תופעות ניסיון הברחות סמים ואמצעי לחימה באמצעות מעברי הגבול, באמצע חודש יוני פתחה משטרת מרחב אילת בחקירת תפיסה של 17 אקדחים מסוג גלוק שהוסלקו ברכב שהגיע למעבר הגבול ע״ש רבין באילת – צפו בתיעוד רגעי החשיפה ע”י חבלני המשטרה ובודקי מכס אילת.

הרכב שעורר את חשדם של בודקי המכס, נעצר לבדיקה שגרתית, במסגרתה חשפו הבודקים 17 אקדחים מסוג גלוק 19 ו-17 מחסניות תואמות, ומשכך הזעיקו למקום חבלן משטרתי אשר אליו התלוו בלשי יחידת ״גרניט״ במשטרת אילת.

 

נהג הרכב, תושב ביר הדאג׳, בשנות העשרים לחייו, אשר ביקש לעבור את הגבול מירדן לישראל באמתלה של חזרה מחופשה, נעצר לחקירה במשטרת המרחב אילת במסגרתה הוארך מעצרו מעת לעת ע״י בימ״ש השלום באילת.

בימים אלו, בתום החקירה ועל בסיס חומר הראיות שאספו חוקרי משטרת אילת, הוגשה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

 

נצ”מ אליהו שמול, מפקד מרחב אילת:

“מעצרו של החשוד והכנסתו מאחורי סורג ובריח הם תוצר של פעילות משמעותית ומשותפת של המשטרה עם רשות המיסים ובפרט יחידות המכס באילת. הודות לשיתוף פעולה זה, רק בחודש יוני הצליחה משטרת מרחב אילת יחד עם בודקי וחוקרי מכס אילת לסכל שישה ניסיונות להבריח סמים מסוכנים או אמצעי לחימה אשר מיועדים למטרת פשיעה חמורה הן במישור הלילי והן במישור הבטחוני. יחד אנו מצליחים לפגוע פגיעה קשה במחוללי פשיעה העושים שימוש לא חוקי בכלי הנשק”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות רשות המיסים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן