צפו בתיעוד – מרדף רגלי באשקלון אחר שוהה בלתי חוקי

מרדף רגלי אחר שוהה בלתי חוקי שעבד בעסק לשטיפת רכבים וניסה להימלט מהשוטרים – כתב אישום הוגש נגדו במקביל לחקירה המתנהלת נגד בעל העסק החשוד בהעסקתו, מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן, הורה על סגירת העסק למשך 30 ימים

במטרה לחזק את תחושת הביטחון של תושבי הדרום ועל מנת להבטיח את שלומם, שוטרי המחוז הדרומי מבצעים פעילות מבצעית יזומה וממוקדת ברחבי מחוז הדרום וזאת במסגרת אכיפה משטרתית למניעת עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים.

במהלך פעילות בעיר אשקלון, הבחינו שוטרי הסיור בגבר חשוד שניסה להימלט מבית עסק לשטיפת רכבים מיד כשהבחין בהם.

בתום מרדף רגלי, עצרו השוטרים את החשוד (יליד 2003), בדיקת פרטיו העלתה כי הוא שוהה בישראל שלא כחוק.
בתוך כך, עיכבו השוטרים את בעל העסק (40, תושב הפזורה) לחקירה בחשד להעסקתו.

החשוד הובל לחקירה בתומה נעצר.
במסגרת הליך מהיר, הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב לכיש, כתב אישום כנגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בתוך כך, במקביל להליך הפלילי, פתחו שוטרי משרד הרישוי של תחנת אשקלון בחקירה כנגד בעל העסק בחשד לניהול עסק ללא רישיון, במסגרתה הנחה מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן, על סגירת בית העסק בחתימתו על צו סגירה למשך 30 ימים.

העסקת שוהים לא חוקיים היא עבירה על החוק המסכנת את הציבור כולו בהיבט הביטחוני והפלילי כאחד. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות שמטרתה מניעת היתכנות אירועים ביטחוניים וביצוע עבירות פליליות.

 

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן