צפו בתיעוד: גנב רכב מבית החולים שערי צדק ונמלט מניידת המשטרה עד שהתנגש במחסום

הגנב פלסטיני שב”ח תושב איו”ש כבן 18. בחקירה עלה כי מדובר בחשוד שוהה בלתי חוקי תושב איו”ש שכלל לא הוציא רישיון נהיגה.

גנב רכב ונמלט מניידת המשטרה שדלקה אחריו עד שהתנגש במחסום ונעצר על ידי השוטרים ולוחמי משמר הגבול. החשוד, שוהה בלתי חוקי פלסטיני ללא רישיון נהיגה כלל, הועבר לחקירה והערב יובא בפני בית משפט.

אמש לקראת הצהריים, התקבל דיווח במשטרה על רכב שנגנב מחניון סמוך לבית החולים שערי צדק בירושלים ועושה דרכו על כביש בגין לכיוון צפון. מיד עם קבלת הדיווח, החלו ניידות מרחב ציון בפעולות מהירות לאיתור הרכב הגנוב ואת החשוד שעומד מאחרי המעשה.

בשלב מסויים, הבחין צוות שוטרי סיור תחנת לב הבירה ברכב והחלו בנסיעה אחריו תוך שנהגו החשוד מנסה להימלט בנהיגה פרועה לכיוון מעבר אל-ג׳יב בצפון העיר ירושלים, נהיגה שעלולה הייתה לסכן את משתמשי הדרך.

תוך שיתוף פעולה עם לוחמי מג”ב עוטף ירושלים שפועלים במחסום, כאשר הרכב הגנוב התקרב למעבר, סגרו הלוחמים את המחסום ובכך מנעו את המשך נסיעתו. הנהג החשוד בניסיון לחמוק, פגע במחסומים וגרם נזק לרכב נוסף.

השוטרים ביצעו את מעצרו של החשוד, פלסטיני שב”ח תושב איו”ש כבן 18, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה במסגרתה עלה כי מדובר בחשוד שוהה בלתי חוקי תושב איו”ש שכלל לא הוציא רישיון נהיגה. הערב, יובא החשוד בפני בימ”ש שלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג”ב, ימשיכו לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, ומעצרם במטרה למצות את הדין עמם וזאת למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה ותעופה לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן