צעיר ששתה אלכוהול בגינה ציבורית תקף שוטר לאחר שהתבקש להציג פרטים מזהים

משטרת רחובות

המקרה הבא מעיד על קלות הדעת בה ניתנת החלטה בה מעורב שוטר שנפצע בעת מילוי תפקידו אך לא מקבל גיבוי ממערכת המשפט.

שוטרי תחנת משטרת רחובות נתקלו בסוף השבוע בצעיר כבן 21 כשהוא שותה אלכוהול בגינה ציבורית בשכונת קרית משה. לאחר שהשוטרים ניגשו אליו הוא התבקש להשליך את בקבוק האלכוהול לפח האשפה אולם התנגד לעשות כדבריהם. אחד השוטרים ביקש את פרטיו על מנת לרשום לו קנס בגין שתיית אלכוהול בשטח ציבורי אך בתגובה סטר הצעיר לשוטר וגרם לו לפציעה בעקבותיה התפנה לקבלת טיפול בבית החולים “קפלן”.

בשלב הזה נמלט הצעיר מהמקום ולאחר חיפושים נרחבים הוא אותר והשוטרים ביצעו מעצר והובילו אותו לחקירה בגין עבירת תקיפת שוטר ומשם למעצר בכלא ניצן שברמלה. הצעיר הובא למחרת לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקש נציג המשטרה רב סמל בכיר יחיאל דהן להאריך את מעצרו בשלושה ימים וזאת לצורך מיצוי החקירה. השופט התורן, הישאם אבו שחאדה לא התחשב בבקשת המשטרה וקבע לשחררו בתנאי ערבות כספית. שחאדה כתב בהחלטתו “פעולות החקירה שיש לבצען אינן ניתנות לשיבוש. כמו כן אין עילת מסוכנות לציבור וגם לא לשוטר נשוא התקיפה, לפיכך, הבקשה לעיכוב ביצוע נדחית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן