צעירי יתד בקריית מלאכי מוכנים לגל הבא

שיתוף פעולה ייחודי בין תוכנית יתד ועמותת “הגל שלי” מעניק לצעירים כלים להתמודד עם אתגרי החיים. דרך גלישת גלים הם לומדים לחזק כישורי התמדה, יציבות וגילוי כוחות פנימיים

בתוכנית “יתד” של אגף השירותים החברתיים בקריית מלאכי, שואפים תמיד להעניק לצעירים כלים ומיומנויות שיסייעו להם להתמודד עם אתגרי החיים, לצאת לעצמאות, ולהתכונן לשלב הבא בקריירה ובחיים המקצועיים. המטרה המרכזית היא להכין אותם לאתגרים כמו חיפוש עבודה משמעותית, תכנון קריירה והתמודדות עם קשיי החיים.

בשבוע שעבר, במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת “הגל שלי”, הצליחו העו”ס הקהילתית של תוכנית יתד, שיר מלכה, וצוות המלוות של התוכנית להוציא לפועל סדרת מפגשים מרתקת. עמותת “הגל שלי” הוקמה במטרה להעניק לאוכלוסיות ייחודיות הזדמנות לעלות על הגל – הן במובן המטאפורי והן במציאות. באמצעות גלישת גלים, ספורט אתגרי המשלב למידה והתמודדות, המשתתפים נחשפים לכוחות הפנימיים הטמונים בהם.

גלישת גלים מציבה אתגרים מגוונים – מהתמודדות עם גלים וזרמים ועד שמירה על שיווי משקל מול תנאי אי הוודאות. כל אלה תורמים לחיזוק יכולות ההתמודדות בתחומי חיים נוספים.

יואלה תבור, מנהלת אגף השירותים החברתיים, התייחסה לשיתוף הפעולה: “אנו שמים דגש רב על פיתוח כלים ומיומנויות שיסייעו לצעירים להשתלב בעולם העבודה ובחיים העצמאיים. שיתוף הפעולה עם עמותת ‘הגל שלי’ הוא דרך יצירתית להעניק לצעירים הזדמנות להתפתח ולגלות את הכוחות הטמונים בהם.”

מוטי יעקובוב, חבר המועצה והממונה על הרווחה, הוסיף: “שיתוף הפעולה הזה משקף את המחויבות שלנו להעניק לצעירים כלים מעשיים ואישיים. אנחנו כאן כדי לתת להם את התמיכה והליווי, וזו דוגמה נפלאה לדרך בה אפשר לשלב למידה חווייתית ומעצימה.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן