ציפיות גבוהות: מכבי יבנה במספר החתמות מעניינות לקראת העונה הבאה

במועדון מחממים מנועים לאחר שהחליטו לבצע שינויים רבים לקראת העונה הבאה

לאחר החתמתו של משה שפירא כמאמן הקבוצה, במכבי יבנה ממשיכים במסע הרכש לקראת העונה הבאה, כשהודיעו בימים האחרונים על מספר החתמות מעניינות לקראת העונה הקרובה.

בתחילת השבוע יבנה הודיעה על החתמתו של הקשר עידו גונן, ששיחק בשנתיים האחרונות בטירה ובה זכה בתואר “שחקן העונה”. עידו מסר: ״אני שמח להיות חלק מהמועדון הזה, אני יודע מה יש לי לתת ומבטיח להראות את זה על המגרש״.

כמו כן, שחקן הקבוצה, עומר חורש, חתם במועדון וממשיך במועדון לעוד עונה. עומר מזה כ-5 שנים חלק מהמועדון, במהלכן שיחק 3 שנים בנוער ועוד שנתיים בבוגרים. עומר מסר: ״אני שמח להמשיך במקום שהפך עבורי לבית. אני אוהב את המועדון ומבטיח לתת את כל כולי כדי שנהיה טובים יותר״.

מלבד הסגל, גם בצוות המקצועי נערכו שינויים, כשרונן גדעון וייס חתם כמאמן הכושר של המועדון. רונן בעל ניסיון עשיר של שנים בתחום ויש האומרים שמדובר במאמן כושר אגדי.בהודעת המועדון נמסר: “נמשיך לעשות את המירב כדי להביא את הקבוצה לרמה מקצועית בלתי מתפשרת”.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הנהלת מכבי יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן