צו סגירה מנהלי ל״רויאל בר״ באילת

צו הסגירה ניתן לאחר מספר אירועי אלימות וסיכון שלום ובטחון הציבור

צו סגירה מנהלי ל״רויאל בר״ שפעל בניגוד לחוק רישוי עסקים. ראש לשכת שיטור קהילתי במשטרת מרחב אילת, רפ״ק ספי דהאן, הנחה על סגירה מנהלתית, ע״י מתן צו סגירה למשך ארבעה ימים לבית העסק ״רויאל בר״.

להחלטה על מתן הצו, קדמה חקירה מהירה של משרד האבטחה והרישוי במשטרת מרחב אילת אשר החלה בעקבות תלונת אזרח על אירוע אלימות שאירע במהלך סוף השבוע בבית העסק.

עם פתיחת החקירה, תוך כדי מלאכת איסוף הראיות, מצאו השוטרים כי בבית העסק אירע אירוע אלימות חמור בו היו מעורבים מספר רב של מעורבים, אשר סיכנו את שלומם ובטחונם של ציבור השוהים במקום.

עוד נמצא, כי הקורבן הותקף בתוך בית העסק ומחוצה לו, ובעל העסק או מי מטעמו, פעל בניגוד לחובתו לדווח על אשר אירע בבית העסק.

במכלול השיקולים והנסיבות שהובאו בפניו ובליוויה המקצועי של תובעת הרישוי המחוזית, רפ״ק עו״ד דלית זילברשטיין יופה, הורה רפ״ק ספי דהאן, על סגירת העסק, ע״י צו סגירה מנהלי למשך 4 ימים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן