צו סגירה למועדון בצומת כנות

מרחב לכיש במחוז הדרומי נאבק באירועי האלימות במרחב הציבורי: מפקד תחנת קרית מלאכי חתם על צו סגירה מנהלי לעסק בצומת כנות בו התרחש אירוע אלימות לפני מספר ימים

בהתאם למדיניות הברורה של אפס סבלנות לאירועי אלימות, בדגש על בני נוער – החליט מפקד תחנת משטרת קרית מלאכי, סנ״צ ליאור מצרפי, ובסיוע גורמי הרישוי והאבטחה המחוזיים, על צו סגירה מנהלי למועדון בילוי שפועל בצומת כנות בו התרחש אירוע אלימות בתאריך 4/10/24.

לפנות בוקר ביום האירוע התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על קטטה בבית העסק מעדת ראיה שהייתה במקום. שוטרים שהגיעו לבית העסק זיהו זירה ובה כתמי דם ואת כוחות ההצלה מעניקים טיפול רפואי לפצוע דקירה, כמו כן נעצרו 6 חשודים לחקירה.

לאחר חקירה מקיפה של האירוע ע״י גורמי התחנה התגלה כי עוד קודם לקטטה התרחש אירוע אלימות בבית העסק שהגיע לשיאו עם פריצת קטטה המונית ותקיפה של הקורבן, גם כשזה שכוב פצוע על הקרקע, ללא פעולה אקטיבית של המאבטחים במקום להפסקת המקרה.

מדובר בבית עסק הפועל מעל שני עשורים בכנות ובו התרחשו בעבר אירועי אלימות משכך הוחלט ע״י מפקד התחנה ובהתאם למדיניות להחיל צו סגירה מנהלי לבית העסק, ולהמשיך לפעול למיצוי הדין כנגד החשודים במעשה.

 

◼️ לחדשות גדרה והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן