צו איסור פרסום על הסרטון בו מצאה אדל את מותה במעון חמד בקרית גת

בימ”ש השלום האריך את צו איסור פרסום על הסרטון בו תיעוד המקרה הטרגי במעון חמד בעיר קריית גת, שבעקבותיו נפטרה פעוטה. תוקף הצו עד לתאריך 30.12.21.

כזכור, מדינה שלמה בכתה עם משפחת אסולין על מותה של אדל הקטנה, בת שנתיים וחצי בלבד. בביתם שברחוב נעם אלימלך בקרית גת ישבו עדי ושמעון אמסלם שבעה על בתם בת השנתיים וחצי, אדל – ולא הצליחו לעכל את רוע הגזירה. האב שמעון לקח את אדל לגן – ומשם היא לא שבה לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ’ון, בזמן ששיחקה בחצר וגלשה במגלשה. “אהבתי אותה אהבת עולם”, סיפר האב בצער. “לקחתי אותה לגן ביום האחרון, אנחנו מאמינים בני מאמינים, אנחנו חזקים, הקב”ה יותר חזק מאיתנו. הדבר היחיד שמחזיק אותי זה האמונה. היא השביעית מילדיי, אתה לוקח ילדה לגן ומחזיר אותה בטיפול נמרץ ואחר כך לא מחזיר אותה בכלל. אדל ילדה מתוקה, הייתה מחוברת אליי חזק וזה חוסר שאי אפשר להסביר”.

האב העביר מסר באמצעות כלי התקשורת והוסיף: “ילדים זה לא צחוק. אסור להוריד את העיניים מהילדים. הגן נסגר לא סתם, צער גדול. שקיבלתי את ההודעה מהגן אמרו לי לבוא, רצתי לשם, הבנתי שקרה משהו, חרב עולמי, אני רואה את הבת שלי עוברת החייאה, צער גדול”.

המשטרה ממשיכה לחקור כיצד הפעוטה הגיעה בבוקר לגן ונחנקה במהלך יום הפעילות. החשד הוא כי המטפלת שוחחה בטלפון ולא הבחינה בשרוך שחנק את הילדה במשך רבע שעה! היום מסרו מנהלת הגן וכן המטפלת – שחשודה בגרימת מוות ברשלנות – את גרסתן. המטפלת סיפרה: “הייתי בחצר של הגן והכול היה בסדר. הילדים שיחקו, אני הייתי ערנית, הסתכלתי על הילדים כל הזמן ואני לא יודעת איך לא שמתי לב שזה קרה. כשראיתי מה קרה – קראתי מהר למנהלת שתבוא והתחילו בהחייאה, וקראנו למגן דוד אדום”. בתום החקירה, המטפלת שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן