צוות 3: המצטיינים מרחובות הם הדר אלבז, לילך גרדוס וברק בן יצחק

הדר אלבז, לילך גרדוס וברק בן יצחק מרחובות  נבחרו לעובדים מצטיינים של קבוצת צוות 3 לשנת 2022. כחלק מפרויקט מצוינות, צוות 3 מעודד את המצטיינים לצאת להכשרה מקצועית במטרה להמשיך את הפיתוח המקצועי והאישי שלהם 

כמדי שנה בוחרת קבוצת צוות 3 את העובדים והמנהלים המצטיינים שלה, אשר מייצגים בהתנהגותם את הערכים של הארגון ובלטו מאוד בעבודתם המקצועית, המסורה והשירותית ומהווים השראה לעמיתיהם ומציינים בשבחן בטקס מצטיינים במעמד המנכ”לים והסמנכ”לים.

בין המצטיינים: שלושה תושבי רחובות שזכו להוקרה: הדר אלבז, לילך גרדוס וברק בן יצחק. 

הדר אלבז, שעובדת בחברה כשמונה שנים במחלקת הכספים, אחראית על כל תחום המוסדות בקבוצה, רישום חשבוניות תחבורה, ביצוע חוזים בין כלל חברות הקבוצה ומתן שירות רכש חיצוני.

בנימוקים לבחירתה צוין: “הדר בעלת מיומנות גבוהה בתחום הנהלת החשבונות ובעלת הבנה מעמיקה ויכולת טיפול בנושאים חשבונאיים מורכבים. הדר מקצועית בעבודתה ובעלת רמה גבוהה של יושרה ואמינות”. 

לילך גרדוס מחברת המיגון של צוות 3 היא רואת חשבון במחלקת בילינג ובעלת כשש שנים בחברה כיד ימינו של תובל עזרא.

בנימוקים לבחירתה צוין: “לילך מבצעת כל משימה בצניעות, בשקט ובדייקנות גם כאשר העבודה מרובה. במקרה הצורך אף תשקיע מזמנה מעבר לשעות העבודה כדי לעמוד במשימות. מעבר לכך, העובדת הינה נעימת הליכות, מתייחסת בכבוד לכל אדם ומשרה אוירה של רוגע במחלקה ובחברה”.

ברק בן יצחק ממחלקת המחשוב הינו עובד כתומך טכני קרוב לשנתיים.

בנימוקים לבחירתו צוין: “מאז שברק הצטרף למחלקה הוא גילה מוטיבציה, מקצועיות ורצון להצליח. הוא מבצע את עבודתו בשירותיות גבוהה והוא מאוד אהוב על חבריו ועל מקבלי השירות”. 

בהנהלת צוות 3 ציינו עוד כי כחלק מפרויקט מצוינות, הם מעודדים את המצטיינים לצאת להכשרה מקצועית בהשתתפות החברה כדי להמשיך את הפיתוח המקצועי והאישי שלהם. 

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן