פתיחת שנה מוצלחת לצהרוני בתי הספר של החברה העירונית רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית מסכמות שבוע פתיחה מוצלח במסגרת פעילות הצהרונים, הפועלים ב-28 בתי ספר ברחבי העיר, ונותנים מענה לאלפי תלמידות ותלמידים בתוכנית: פעילויות חינוך והפוגה, ארוחה חמה, סיוע בהכנת שיעורי-בית ועוד

למעלה מ-3000 תלמידות ותלמידי כיתות א’-ג’, פתחו את שנת הלימודים תשפ”ה בצהרוני בתי הספר של החברה העירונית ועיריית רחובות. השנה נוספו 5 בתי ספר לצהרוני החברה העירונית ובסך הכל מפעילה החברה צהרונים ב-28 מוסדות חינוך ברחבי העיר, המשלבים גם ילדים עם צרכים מיוחדים, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית.

במסגרת הצהרון, זוכים התלמידים והתלמידות לסיוע בהכנת שיעורי בית, לצד חוגים שבועיים ודו שבועיים בתחומי הספורט והמוסיקה, לארוחות צהריים חמות ומזינות ופעילויות העשרה חווייתיות ויצירתיות בהתאם לתוכנית “ניצנים” של משרד החינוך. כמו כן, זכאים התלמידים ל-13 ימי פעילות נוספים ארוכים מהבוקר ועד אחה”צ בחופשות – בימי הגשר בין יום כיפור לסוכות, בחנוכה ובחופשת פסח.

החל מהשנה תפעיל החברה העירונית את הצהרונים גם בבתי הספר בחינוך החרדי במסגרת תוכנית חדשה ומותאמת.

פעילות הצהרונים מתקיימת בתוך כותלי בתי הספר בליווי צוותי חינוך איכותיים, אשר מלווים את הילדים לאורך כל שעות פעילות הצהרון ומעניקים להם רצף חינוכי חווייתי ומהנה עד שעות אחר הצהריים. לצד הצוותים המקצועיים והמנוסים של החברה העירונית גוייסו ונקלטו גם רכזים, מורים וצוותים חדשים, וכולם יחד מהווים כוח איכותי, מסור ומשמעותי בהפעלת הצהרונים.

לאחר שנת הלימודים המאתגרת הקודמת – ההתרגשות רבה וצוותי הצהרונים קיבלו בברכה את כל התלמידים, אשר ציפו וחיכו לפתיחת שנת הפעילות החדשה.

מנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: “החברה העירונית שמחה לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר ומקבלת בברכה את התלמידים אשר יזכו ליהנות בצהרונים עם שלל פעילויות חינוכיות והפגה, שיועברו על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה לכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך השנים בצהרוני בתי הספר, למינהל החינוך בעירייה ולצוות אגף החינוך בלתי פורמלי ומחלקת הצהרונים בחברה העירונית על המחוייבות והעבודה המקצועית והמסורה ומאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת!”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: החברה העירונית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן