פרשיית ״הדובדבן שבקצפת״: שלושה תושבי אילת סחרו בגז קצפות בניגוד לחוק

הפעילות הסמויה הניבה תוצרים חסרי תקדים – לראשונה יוגש כתב אישום שעיקרו עבירה אחת בלבד: ממכר גז קצפות בניגוד לחוק משטרת מרחב אילת השלימה את חקירתם של שלושה חשודים, תושבי אילת, שסחרו בגז קצפות בניגוד לחוק ומכרו, בין היתר, לקטינים שהגיעו לחופשה בעיר כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים יוגשו נגדם בימים הקרובים

משטרת מרחב אילת מקיימת פעילות ענפה לאורך כל השנה ובפרט בחודשי הקיץ, במאבק נגד עבירות המסכנות חייהם של בני הנוער המקומיים ואלו המגיעים לנפוש בעיר.

במסגרת פעילות זו מוכוונים מאמצים לאיתור מפיצי סמים וחומרים מסוכנים משבשי תודעה – פעילות עבריינית המסכנת את שלום הציבור בכלל, ואת חייהם של בני הנוער בפרט ואשר עלולה להוביל להתמכרויות, שימוש בסמים מסוכנים ויציאה ממעגל החיים הנורמטיבי.

בשבועות האחרונים שקדו שוטרי מחלק הנוער של משטרת מרחב אילת בליווי מקצועי של מדור הנוער הארצי בחטיבת החקירות, על חקירה מסועפת במסגרתה הושקעו משאבים רבים, אמצעים טכנולוגיים וכוח אדם.

שיאה של החקירה נרשם עת רכשו שוטרים סמויים בלוני גז ממוכרנים שפרסמו מספרם ברחבי העיר אילת.

בשל הסיכון הטמון בשימוש בגז קצפות, עצם מכירתו לקטינים מקימה עילת מעצר.

במהלך החקירה נעצרו שלושה תושבי אילת (61,36,48 ביניהם אישה) בחשד כי עברו על סעיף 338 (א) (8) לחוק העונשין שעניינו מכירה והספקה של תרופה או חומר מרעיל או מסוכן.

גז הקצפות המכיל את החומר ניטרו אוקסיד יכול לשמש חומר חוקי להחזקה ואף לשימוש – הכל תלוי כוונה.

חקירת החשודים העלתה כי ברשותם נמצאו למעלה מ-500 מכלים שיועדו למסחר והפצה, וכי הם מכרו את גז הקצפות לכל דורש ביניהם לקטינים שהגיעו לנפוש באילת.

בימים אלה סיימו חוקרי הנוער במשטרת מרחב אילת את כלל פעולות החקירה, שכללו התחקות אחר מספר רב של לקוחות, ביניהם 9 בני נוער מכל רחבי הארץ.

במהלך הימים הקרובים תגיש פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד השלושה.

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן