פרשיית “הנוכל הלוחם” ממושב יד נתן – המשטרה קוראת לקורבנות מכל רחבי הארץ להגיש תלונה

לפי החשד שעלה מהתלונות שהוגשו עד כה, החשוד פעל באופן שיטתי באפליקציות ההיכרויות וניהל מערכות יחסים עם נשים תוך שהוא מתחזה לאיש כוחות הביטחון ומספר פרטים שאינם נכונים בכדי לבצע את זממו

פרשיית “הנוכל הלוחם” – שוטרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי עצרו חשוד שביצע עבירות אינוס בנשים כאשר הוא מתחזה לאיש כוחות הביטחון ומרמה באופן שיטתי את אותן נשים.

בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרת ישראל בדבר חשוד שניהל מערכות יחסים עם מספר נשים ברחבי הארץ תוך התחזות לאחר – נפתחה חקירה ביחידת ההונאה במחוז הדרומי שבמסגרתה התקבלו מספר רב של תלונות מנשים ברחבי הארץ.

הבוקר פשטו שוטרי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי על ביתו של החשוד במושב יד נתן הסמוך לקרית גת. במהלך הפעילות תפסו השוטרים מספר מכשירים סלולריים ועצרו את החשוד.

החשוד פעל באופן שיטתי באפליקציות ההיכרויות וניהל מערכות יחסים עם נשים תוך שהוא מתחזה לאיש כוחות הביטחון ומספר פרטים שאינם נכונים בכדי לבצע את זממו.

החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב יד נתן הועבר לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז הדרום ובהמשך יועבר להארכת מעצר.

בעקבות הפרשייה במחוז הדרומי של משטרת ישראל קוראים לנשים נוספות שרוצות להתלונן נגד אותו חשוד, לדווח ליחידת ההונאה מחוז הדרום בטל’: 08-6382718 או למוקד 100 של משטרת ישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן