פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד אברהם זעפרני, בחשד לפריצה בשדרות ח"ן

057

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב העיר, אברהם זעפרני, שפרץ על פי החשד לבית בשדרות ח"ן וגנב מתוכו שתי טבעות זהב משובצות יהלום השייכות לבעלת הבית.

מכתב האישום עולה כי  האירוע התרחש ב-23 בחודש שעבר בשעה 21:05. זעפרני חדר אל הדירה שבצפון העיר דרך חלון המטבח. במקביל לגניבת השלל, הגיעו בעלי הבית חזרה אל ביתם, האישה נכנסה אל הבית ובאותו הרגע הגיח אליה זעפרני מחדר השינה כשהוא עוטה על ראשו ברדס שחור ולידיו כפפות בד לבנות. זעפרני דחף את בעלת הדירה שניסתה לחסום את דרכו ונמלט מהמקום.

האישה צעקה שפרצו לה לבית, בעלה שיצא מרכבם הבחין בו נמלט והחל לרדוף אחריו. שוטרי תחנת רחובות שהוזעקו למקום ערכו סריקות והגיעו אל ביתו של זעפרני בשעה 23:12 לצורך עיכובו לחקירה. בתוך כך שמעו השוטרים רעש של פתיחת חלון מכיוון מרפסת השירות, נכנסו אל הבית וראו את זעפרני עומד מחוץ לחלון הדירה, על ברזל התומך בחבלי הכביסה. השוטרים רצו אליו, אחזו בו ומשכו אותו אל תוך הבית בעוד הוא מגדף אותם.

בהמשך הוא התנגד למעצר, בעט בבטנו של השוטר חן ברנשיין ומשך בחולצתו. כעת יהיה עליו להתמודד עם אישומים של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, איומים והתפרצות לבית מגורים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן