פרס חינוך מחוזי לרשויות לשנות הלימודים תשפ”א-תשפ”ב הוענק לנס ציונה

בתחילת השבוע בישרה מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך ורדה אופיר לשש הרשויות הזוכות במחוז בפרס החינוך המחוזי על זכייתם. הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והינו פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום ושיפור מערכת החינוך ברשות ברמת הפרט והארגון. בין שש הרשויות: נס ציונה.

ועדת פרס החינוך המחוזי בהשתתפות מפקחי המחוז ונציגי ציבור, סיירו ברשויות אשר הגישו מועמדותן לפרס. בסיור הוצגה עבודת אגפי ומחלקות החינוך החינוך ברשויות, והשבוע יצאה ההודעה הרשמית על הזוכים. “חברי ועדת פרס החינוך המחוזי התרשמו מן העשייה הברוכה בתחום החינוך ביישובך” נכתב בהודעה שיצאה מלשכת מנהלת המחוז, וכן “קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית, יישר כח והמשך עשייה פורייה”.

מנהלת המחוז,  ורדה אופיר: “בחרנו שש רשויות אשר שמו את החינוך בראש סדר העדיפויות. רשויות שרואות בחינוך מכלול מענים מקיף לכל תלמיד, בכל שעות היום, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. אלה רשויות שהשותפות איתן מצמיחה, מקדמת ומביאה להצלחות. אני מברכת את כל אחת מהרשויות, העובדים בה, מנהלי המוסדות ומפקחי המחוז על הזכייה. זכיתם בפרס על הצטיינות ומצוינות, על עבודה קשה והשקעה מרובה לאורך השנים, ועל כך אנו מוקירים אתכם כעת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן