פרסום ראשון: פגישה חשאית מתקיימת כעת בלשכת ראש העיר בין נציגי מחאת הזבל לרחמים מלול

ברגעים אלה נפגשים מובילי מחאת הזבל עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.

מדובר בפגישה חשאית ראשונה מאז קמה המחאה מזה למעלה מחודשיים ואל העצומה אותם הם מובילים כבר הצטרפו אלפי תושבים (כעת עומד המספר על 2,756 איש). במסגרת המחאה נפתחה קבוצת פייסבוק שגרפה אלפי תומכים בהובלת מספר תושבים בראשם קייסי חזי. בפגישה משוחחים לראשונה הצדדים זה מול זה, ומגבשים אמנה שתביא לסיום משבר האמון ובסופו של תהליך יירצה את כל התושבים.

הדגשים עליהם מדברים מובילי המחאה בפני ראש העיר הינם הוספת עובדי ניקיון שיוכלו לתת מענה הולם לכלל הרחובות בעיר, פיקוח ואכיפה של הניקיון ברחובות לרבות הוצאת פסולת שלא בימי איסוף, איסוף גלים של כלבים, ניקיון פארקים וגני שעשועים בעיר, מתן קנסות על העוברים על החוק, הוספת פחים ברחבי העיר והקפדה על הריקון בזמן, הדברה נגד מעופפים כמו זבובים ויתושים וכן חולדות, הוספת שילוט, פרסום והגברת ההסברה בעיר על ימי איסוף ונהלי ניקיון, שימוש במצלמות שמפוזרות בעיר על מנת לאכוף את החוק ולאתר את העוברים עליו.
15541556_10155924613904988_2976357507774651430_n
כמו כן יבקשו גידור שטחים פתוחים שאינם נקיים ומשמשים כמזבלות פתוחות, הסברה לרבות שלטים, פרסומים במקומונים וברשתות החברתיות ומתן דגש על פעילות חינוכית בנושא חשיבות השמירה על הניקיון לילדים ובני נוער במסגרות הלימוד והפנאי, אכיפת החוק הישראלי שאוסר על ימוש במפוחי אויר בכל רחבי העיר כולל רחובות, גינות פרטיות וגנים ציבוריים, הכפלת הקנס על בעלי כלבים שאינם אוספים את כללי כלביהם, ניקוי מפגעי אשפה קבועים שלא פונו במשך שנים לרבות מגרשים פתוחים בכל רחבי העיר, רענון נהלים בנוגע למחזוריות הפזורות בעיר, שמירה על ניקיון בסביבותיהם וריקון לעתים קרובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן