פרסום ראשון: מנכ”ל העירייה דורון מילברג, וראש הלשכה, דודי אשכנזי הגישו תלונות במשטרת רחובות בגין הטרדות ואיומים

מילברג

מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג, וראש לשכת ראש העיר, דודי אשכנזי, הגישו אתמול (רביעי) תלונות במשטרת רחובות בגין הטרדות ואיומים כנגד משוקם מהעיר אשר הגיע אל לשכת ראש העיר.

דודי אשכנזי, ראש לשכת ראש העיר, ספג איומים
דודי אשכנזי, ראש לשכת ראש העיר, ספג איומים

המשוקם, נכה ישוב על כסא גלגלים המוכר למחלקת הרווחה היטב, מתפרנס למחייתו ממכירת פרחים בכניסה אל השוק העירוני, התרעם לאחרונה על דרישת העירייה לפנות את הדוכן הפיראטי שהקים בטענה כי הרוכלות אינה מגובה באישורים. במפגש עם מלול, לפני מספר שבועות, ביקש בתחנונים שיאפשר לו להמשיך לעסוק במכירת הפרחים, וסיפר כי זהו העיסוק היחיד המוכר לו מזה שנים רבות, בוודאי בשל מצבו הבריאותי. מלול אישר תקופת ארכה בת שבוע עד לפינוי המקום.

ממחלקת הדוברות של עיריית רחובות נמסר בתגובה: “לא נעבור לסדר היום על גילוי אלימות מילולית ופיזית ואף לא כנגד איומים וניסיונות הפחדה וסחיטה של נבחרי ועובדי ציבור”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן