פרסום ראשון: מחלקת הכשרות של הרבנות הראשית לישראל הסירה כשרויות מארבעה עסקים גדולים בעיר

20161226_120116

מחלקת הכשרות של הרבנות הראשית לישראל הסירה כשרויות מארבעה עסקים גדולים בעיר המספקים שירות לאלפי משפחות בעיר.

הסרת הכשרות הגיעה בעקבות חילול שבת. העסקים עליהם מדובר הינם שופרסל סניף הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית, סניף רמי לוי החדש באזור התעשייה הורוביץ שבמערב העיר, סניף “יש” שמספק שירותים לציבור החרדי בעיקר עם הכשרויות המיוחדות שהם צורכים ורק שם מחזיקים וכן לבית הקפה רולדין שברחוב אופנהיימר השוכן בפארק המדע.

מדובר בצעד ראשון של הרבנות הראשית שמבצעת סגירה בצורה היקפית וגדולה שעלולה לפגוע באופן ישיר במחזור הכספי של העסקים ברחובות.

עדכון- במהלך היום התייצבו בזה אחר זה נציגי חנויות המזון הגדולות במשרדי הרבנות והסדירו את תשלומי החוב, מיד לאחר מכן קיבלו שלושת העסקים חזרה את תעודות הכשרות. העסק האחרון שהנו בית קפה רולדין טרם התיחס לטענות הרבנות ובינתיים הוא ללא תעודת הכשר של הרבנות רחובות.

עדכון | 14:38
לפני זמן קצר הגיעו נציגים של רשתות המזון הגדולות לרבנות ברחובות להסדרת התשלומים. לאחר שהחובות שולמו הוחזרו לרשותם תעודות הכשרות. כעת נותרה הבעיה בבית הקפה רולדין שם ניצפו עובדי המקום מכינים סופגניות במהלך השבת, סמוך למוצ”ש. נראה כי הסוגיה עדיין בתחילת דרכה וספק אם בקרוב יקבלו חזרה את תעודת הכשרות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן