פרסום ראשון: חשש בקרב עשרות משפחות ברחובות לאחר שקבלן תמ”א 38 שהחל פרויקטים רבים בעיר פשט את הרגל

בניה בניין

חשש כבד בקרב עשרות משפחות מרחובות לגורלם לאחר שקראו על פשיטת הרגל של חברה שהייתה אמורה להתחיל בעבודות בניה במסגרת תמ”א 38 במספר בניינים בעיר.

השופט חגי ברנר מבית המשפט המחוזי בתל-אביב קבע כי יובל בנייה ונכסים בע”מ תיכנס להקפאת הליכים למשך 60 יום. עו”ד חגי אולמן ממשרד יהודה רוה ושות’ ישמש כמנהל מיוחד לחברה. כן נקבע כי עו”ד מור נרדיה ישמש כמנהל לצורך אכיפת אגרות החוב שנעשו לטובת בנק הפועלים כאשר בתקופת ההקפאה תמומן פעילות החברה על-ידי בעל השליטה בחברה, דוד גוזלן, אשר יעמיד לצורך כך סכום של לא יותר מחצי מיליון שקל.

“יובל בנייה ונכסים”, שנוסדה ב-2011 על-ידי גוזלן ואילן דרעי, היא אחת החברות הגדולות בארץ בתחום פרויקטים של תמ”א 38. נכון להיום, 5 פרויקטים בייזומה של החברה מצויים בשלבי ביצוע שונים; 18 פרויקטים מצויים בהכנות לביצוע ובתהליכי קבלת אישורי הרשויות לכך, לאחר שהושגה הסכמת כלל הדיירים בפרויקטים אלה; ו-60 פרויקטים נוספים מצויים בשלבי התהוות שונים. ברחובות יש לקבלן לפחות שני פרויקטים שכבר סיימו את כל האישורים והליך הבניה אמור היה להיות השלב הבא. כעת מתייעצות המשפחות כיצד לפעול בסוגיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן