פריימריז בליכוד: דהרי ניצח את סויסה – ואלה התגובות

אבירם דהרי ניצח את כפיר סויסה בפריימריז של הליכוד בתוצאה 53-47% לטובת ראש העיר המכהן. מה זה אומר? ניצחון לדהרי בקרב מתפקדי הליכוד, כ-1600 איש שהגיעו לקלפי והכריעו את מי תממן סיעת הליכוד בעיר ורק 89 קולות הפרידו בין השניים

אבירם דהרי ניצח את כפיר סויסה בפריימריז של הליכוד בתוצאה 53-47% לטובת ראש העיר המכהן. מה זה אומר? ניצחון לדהרי בקרב מתפקדי הליכוד, כ-1600 איש שהגיעו לקלפי והכריעו את מי תממן סיעת הליכוד בעיר ורק 89 קולות הפרידו בין השניים.

מצד אחד מועמד מזה 20 שנה, מהעבר השני מועמד טרי של כמה חודשים ועדיין, אי אפשר לקחת לדהרי את הניצחון (הדחוק אמנם) – אך הוא עדיין ניצחון עם טעם מתוק בפה. דהרי 1 סויסה 0.

“ברוך השם, עכשיו זה רשמי, ניצחנו ובגדול את מועמדו של השר מיקי זוהר בפריימריז של הליכוד בקרית גת”, כתב אבירם דהרי בחשבון הפייסבוק וצירף תמונה בה הוא מחייך בענק. “בשבח והודיה למלך מלכי המלכים הקב”ה ובהערכה ואהבה רבה לכל מי שעבדו לילות כימים למען ההישג המדהים והנצחון המתוק עבור תושבי העיר קרית גת בכלל ועבור הליכודניקים הקרית גתים בפרט. ברוך השם, החזרנו יחד את הליכוד בקרית גת לליכודניקים. תודה מיוחדת לחברי ואהובי השר אלי כהן שתמך בי מהדקה הראשונה ולשרים ישראל כץ ומירי רגב וכמובן לאסנת מרק המדהימה.

“ההישג מדהים במיוחד לאור העובדה שהתמודדנו עם ספר בוחרים שרובו המוחלט היה תוצאה של מפקד שעשה השר מיקי זוהר במשך השנים האחרונות, בתוספת תמיכתם האקטיבית והמאסיבית של השרים יריב לוין, חיים כץ ויואב קיש. ועכשיו כשהנצחון הזה מאחורינו, אני מצפה שכל חברי ושרי תנועת הליכוד יכבדו את פסק הדין של בית הדין של הליכוד ויתמכו כאיש אחד ובאופן מלא ומוצהר על כל המשתמע מכך רק באבירם דהרי לראשות העיר קרית גת. ושוב, רעייתי יעל ואני, שולחים חיבוק גדול אוהב וחם לכל מי שסייע לנו להחזיר את הליכוד לליכודניקים. בע”ה ובישועתו נמשיך לעשות ולהצליח כי קרית גת חייבת להמשיך את סיפור ההצלחה”.

את דבריו חתם דהרי במילים: “מועמד תנועת הליכוד כולה (עכשו זה רשמי) לראשות העיר קרית גת” ושלח מסר ורמז עבה מאוד לסויסה ושות’ – שכעת ישנסו מתניים ויעבדו קשה יותר, לרבות הבאת מקורות מימון עצמאיים לקמפיין הבחירות.

מהעבר השני, במטה של סויסה אמנם לא מרוצים מהתוצאה אולם מעודדים מהפרש הקולות הדל בין השניים. “כפיר סויסה טעה בהערכה שלו שיוכל לנצח את דהרי בקלי קלות בפריימריס, זה נכון. אבל מוקדם להסיק מסקנות, זה רק דרבן אותו יותר. הוא הוכיח – וכולם ראו זאת – שמול מכונה מושמנת ועובדים מקומיים שפעלו למען דהרי ועבדו כמו שלא עבדו יום אחד בחיים שלהם, היה ביניהם קרב עקוב מדם. וזה אומר את הכל, הדרך רק החלה”.

כפיר סויסה אמר לחדשות 08: “אני מודה מעומק הלב למאות החברים והחברות בסניף הליכוד שבחרו בי. על אף התגייסות של כל הכוחות נגדי, כמעט 50% מהחברים בסניף בחרו בשינוי ועל כך תודתי הגדולה. נמשיך בדרך שלנו, יחד עם אלפי הפעילים והתומכים וננצח ב-31.10 כי תושבי העיר רוצים שינוי אחרי 20 שנה”.

מה יהיה בסוף? מי יכריע את הבחירות האלה? והאם למועמדים האחרים – יגאל וינברגר, יקיר שינדלר והביצועיסטים – יש סיכוי? נמשיך לעקוב.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: פייסבוק אבירם דהרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן