פריחת הגיל השלישי: המכללה לגמלאי אופקים יוצאת לדרך!

התושבות והתושבים הוותיקים יוכלו ליהנות מתכנים איכותיים ועשירים בקרבת מקום מגוריהם ובסבסוד משמעותי

עיריית אופקים באמצעות היחידה הקהילתית באגף לשירותים חברתיים, מרכז אופק טק והאגף לפיתוח אורבני ובשיתוף מכללת תרשיש ומכללת קיי ביוזמה חדשה לתושבות והתושבים הוותיקים של אופקים. במסגרת היוזמה, מוזמנים התושבים הוותיקים להרשם ללימודים אקדמיים ולהחשף לתוכן אקדמי עשיר ואיכותי עם מגוון רחב של קורסים ותכניות העשרה בתחומי האמנות, הזמר העברי, פיסול, אורח חיים בריא, נטורופתיה, פוליטיקה וממשל במקרא. 

עם הצטרפותם ייהנו המשתתפים מקבלת כרטיס סטודנט המקנה מגוון הטבות, ליווי ויחס אישי במשך כל זמן השהייה בקמפוס וחוגי העשרה מגוונים. 

עוד טרם ההרשמה, יוצגו בפני המתעניינים מגוון הקורסים, הסילבוס ותכני הקורס כאשר הלימוד הינו ללא בחינות וללא וציונים ונועד להרחבת והעשרת הידע ושיפור איכות החיים של התושבות והתושבים הוותיקים. עלות הקורסים מסובסדת באופן משמעותי על מנת לאפשר למגוון רחב של משתתפים להצטרף וליהנות מהתכנים. 

הפרויקט הינו חלק מתכנית רחבת היקפים של עיריית אופקים לשיפור איכות חייהם של התושבים הוותיקים ופרטים נוספים אודותיו ניתן לקבל באגף לשירותים חברתיים. 

ראש העיר, איציק דנינו: “התושבות והתושבים הוותיקים של אופקים הם מייסדי העיר ואנו חווים להם הערכה רבה. כיום, תורנו להוקיר להם תודה ולוודא שהם מעבירים את ימיהם בנעימים. על כן, עיריית אופקים שמה לעצמה למטרה להטיב את איכות החיים של התושבים הוותיקים בעיר על ידי מגוון פרויקטים של מעורבות קהילתית ופעילות חברתית. אני מזמין את גמלאיות וגמלאי העיר להרשם לקורסי אקדמיה מותאמי גיל, עם מיטב המרצים בתחומים שונים וליהנות מתכנים שיעשירו את ימיהם”.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן