פרטנר מרחיבה את מגוון המוצרים: מכשירי סלולר מחודשים במחירים אטרקטיביים

פרטנר ממשיכה לייצר פתרונות חדשניים שנותנים ערך לצרכנים

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה קטגוריה חדשה באתר המאפשר רכישה של מכשירים מחודשים  עם 3 חודשי אחריות  במחירים אטרקטיביים ומוזלים, ללקוחות כל החברות.

מכשירים מחודשים הם מכשירים שהיו בתצוגה או בשימוש ועברו תהליך קפדני של בדיקות מקיפות וחידוש על ידי צוות המומחים של פרטנר לאבטחת איכות המכשיר. המכשירים נראים חדשים ונמכרים במחירים זולים יותר מהמחירים המוצעים בשוק. הפרויקט, שממחזר מכשירי סלולר, נועד בין השאר גם לצמצם את הפסולת האלקטרונית ולסייע בשמירה על סביבה נקייה יותר.

פרטנר מעניקה אפשרויות תשלום מגוונות של עד 36 תשלומים בחשבונית החודשית וללא תפיסת מסגרת אשראי.  בשלב הראשון מוצעים 3 סוגי מכשירים ובהמשך יורחב ההיצע למגוון מכשירים פופולאריים נוספים.

iPhone 11 128GB מחודש מוצע במחיר של 1,079 ₪

iPhone 12 128GB  מחודש מוצע במחיר של 1,549 ₪

Galaxy S21 Ultra 256GB מחודש מוצע במחיר של 1,599 ₪.

רוני אראל גינזבורג, מנהלת אגף סחר וציוד קצה בפרטנר: “הכניסה לשוק המכשירים המחודשים מציעה לצרכנים ליהנות ממכשירי דגל במחירים נוחים, ללא פשרות על איכות וביצועים ולצד תרומה  ושמירה על איכות הסביבה. כקבוצת תקשורת המספקת מגוון רחב של שירותים בתחום הסלולר, הסיבים, הטלוויזיה והחשמל, אנו ממשיכים לייצר פתרונות חדשניים שנותנים ערך לצרכנים”.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סיון פרג'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן