פרויקט ‘נוער קיץ למען הקהילה’: בני נוער מגני תקווה מדריכים שחייה ופועלים למען הקהילה

שוחים בזרם הנכון: קראו על בני הנוער שבחרו להעביר את חופשת הקיץ בהדרכת שחיה ופעילויות למען הקהילה

חופשת הקיץ החלה וברקע מלחמת ‘חרבות ברזל’, ישנו אתגר כלכלי עצום למשפחות רבות בישראל שאינן יכולות להרשות לעצמן לשלוח את הילדים לקייטנות וחוגים.

במסגרת פרויקט ‘נוער קיץ למען הקהילה’ של בנק הפועלים, בני נוער מהעיר גני תקווה החליטו להקים חוג שחייה שבמסגרתו הם מעבירים שיעורי שחייה בחינם לילדים ב-‘מרכז לידר’ בעיר, עבור ילדים המגיעים ממשפחות מעוטות יכולת. צפו ביוזמה המרגשת.

 

קופצים למים: מלחמת ‘חרבות ברזל’ השפיעה רבות על מצבן הכלכלי של משפחות רבות בישראל ועם היציאה לחופש הגדול, לא מעט מתקשות יותר מבעבר למצוא את המשאבים הכלכליים בשביל לממן את הקייטנות וההוצאות השוטפות על ילדיהם.

בהתאם לכך, עשרות בני נוער מהעיר גני תקווה, שהוריהם עובדים בבנק הפועלים, משתתפים בפעילויות מגוונות למען הקהילה בגני תקווה. הם משתתפים באימון שחיה במרכז לידר בעיר, עבור ילדים בגילאי א’-ו’, מסייעים בקייטנה עירונית, במרכז יום לקשישים ואף בחנות הקהילתית.

 

יעל ואייל כהן, תושבי העיר שעובדים בבנק הפועלים – הורים לאיתמר ועופרי המשמשים כמדריכי שחייה, מספרים: “אני שמח שילדיי לוקחים חלק בפרויקט. הם החלו לפני שנתיים בפעילות זו ומשנה לשנה ההדרכה של הילדים מעצימה אותם ואת הילדים אותם הם מלמדים. הם חוזרים עם תחושת סיפוק אדירה וזה מסב לי כאבא גאווה אדירה”.

 

הפרויקט מתקיים בגני תקווה ב-7 השנים האחרונות. עבור בני הנוער זוהי עבודת קיץ עם ערך חברתי חשוב, עבודה בשכר – המשולם ע”י בנק הפועלים. עבור הקהילה – זה סיוע מבורך ללא עלות.  בקיץ הזה 1,350 בני נוער ילדי העובדים משתתפים בפרויקט בכ-350 פעילויות ומוסדות שונים בכל רחבי הארץ, זו השנה ה-12.

 

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, התבטאה בהתרגשות על הפרויקט: “אני גאה בבני הנוער המדהימים שלנו. עם פתיחת מלחמת ׳חרבות ברזל׳ הם פעלו למען כוחות הביטחון, המשפחות המפונות ומשפחות החטופים. כעת, גם במהלך חופשת הקיץ שלהם, הם ממשיכים להתנדב עבור הקהילה בעיר ודואגים שאין ילד שיישאר ללא מסגרת וירגיש במצוקה בחופשת הקיץ. נמשיך לקדם את הפעילות ההתנדבותית בעיר ולחבק כל נער ונערה שבוחרים לקחת חלק בפרויקטים החשובים הללו”.

 

עופר סמו, מנהל התנדבות עובדים בבנק הפועלים: “אנו גאים בבני הנוער – דור ההמשך של עובדי הבנק. תרומה לקהילה היא חלק מה-DNA  של הבנק ועובדיו ואנו משמרים ומנחילים זאת גם לילדינו במהלך חופשת הקיץ, בעבודות שיש בהן כדי לסייע לקשישים, לילדים עם או ללא מוגבלויות, בעבודות אריזה וחלוקת מזון למשפחות קשות יום ולניצולי שואה או בכל צורך אחר שהרשויות המקומיות מעלות – כגון לימוד שחיה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן