פרויקט מרגש בשדרות: ליצנים רפואיים שימחו יתומים שעלו לכיתה א’

במסגרת פרויקט מרגש של ארגון אמי”צים, הפועל למען משפחות אלמנים, אלמנות ויתומים צעירים, זכו עשרות ילדי אמי״צים מרחבי הארץ שעלו היום לכיתה א’, לביקור משמח של ליצנים רפואיים שהגיעו לבתיהם.

לרגל פתיחת שנת הלימודים, עשרות ליצנים רפואיים ביקרו בבתיהם של ילדים יתומים העולים לכיתה א’ מרחבי הארץ, כדי מנת לשמח אותם ולהעניק להם מתנה לקראת היום המרגש. הליצנים הרפואיים לוקחים חלק בפרויקט בשם לל”י (ליצנים למשפחות יתומים) אותו מפעיל בהצלחה, זו השנה החמישית, ארגון אמי״צים, הפועל לקידום זכויותיהם, תמיכה וסיוע של משפחות האמי״צים – אלמנים, אלמנות ויתומים צעירים. 

ישי בהרמי משדרות העולה לכיתה א׳ וחמשת אחיו, התייתמו לפני כשנתיים מאביהם. ישי הקטן התרגש מאוד לפגוש בשבוע שעבר את הליצנית הרפואית שרה אברג’ל, שהגיעה לביתו שבשדרות כדי לשמח אותו. ישי ומשפחתו פונו בתחילת המלחמה למלון בנתניה ועם סיום אכלוס המפונים במלונות, חזרו בני המשפחה לביתם בשדרות.

הליצנית הרפואית שרה אברג’ל, פנסיונרית, סבתא לנכדים וסבתא רבה לארבעה נינים, סיפרה בהתרגשות: “כבר שלוש שנים שאני מתנדבת כליצנית רפואית ואין מאושרת ממני. אני גרה בנתיבות וחששתי מאוד להגיע לאזור, אבל בסופו של דבר אמרתי לעצמי שהשם שומר עלינו, ותודה להשם שהגעתי ושימחתי את ישי”. 

אמו של ישי, חופית ברהמי: “שרה הליצנית המקסימה הגיעה בבוקר, בזמן שהאחיות של ישי עדיין ישנו, אבל הצחוק המתגלגל של ישי הצליח להעיר אותן והן הצטרפו לחגיגה. ישי מאוד התרגש לפגוש את שרה שהיתה מקסימה ומלאת סבלנות. חודשיים שלמים אני מנסה לגרום לבן שלי לשמוח שהוא עולה לכיתה א’ ולא מצליחה, אבל שרה הצליחה לעשות את זה ברבע שעה”. 

הדס דיסין גליק והח”כ לשעבר יהודה גליק, המייסדים והמנהלים של ארגון אמי”צים: “אנחנו בארגון אמי״צים, המייצג את כלל 17,000 האלמנים והאלמנות הצעירים החיים בישראל ומגדלים כ 30,000 יתומים צעירים, מאמינים ששום טיפול בעולם לא יכול להעניק לילד תחושת ערך עצמי ומשפחתי כמו קולות השמחה והצחוק המתגלגל שמגיעים עד לביתו, מתוך כבוד אליו ולמשפחתו. זוהי ההכרה בערכם ובחשיבותם בעינינו.

״אך כמו כל טיפול איכותי, זה לא ‘זבנג וגמרנו’. זהו תהליך מתמשך שאנו באמי״צים עמלים עליו בכל הרבדים, עבור כל משפחה ומשפחה. כל פעילותנו נובעת מתוך כבוד עמוק להורה כעמוד התווך של המשפחה, ומתוך הערכה לקדושת הבית. אנו משוכנעים כי ככל שנזכה לתמיכה רחבה מהחברה ומההנהגה, דווקא הילדים היתומים יוכיחו הצלחה יוצאת דופן לאורך חייהם, ויחזירו לחברה כפל כפליים את מה שהושקע בהם. זוהי המשימה שלנו באמי״צים – להבטיח שכל אחד מ-30,000 הילדים הללו יזכה לתמיכה, לשמחה ולהזדמנויות שהם ראויים להן”.

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חופית ברהמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן