אזורים מודיעה על זכיה במכרז דיירים ברחוב סיני בבאר שבע

במסגרת הפרויקט יהרסו 160 יח”ד בשורת בנייני רכבת ישנים, ויבנו מעל 900 יח”ד חדשות בחמישה בניינים

חברת אזורים מודיעה על זכייתה במכרז דיירים בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב סיני בבאר שבע (6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26,28,30,32,34,36,38,40,42,44).

במסגרת הפרויקט יהרסו 160 יח”ד בשורת בנייני רכבת ישנים, ויבנו מעל 900 יח”ד חדשות בחמישה בניינים המשלבים בניה לגובה של 30 קומות בצד הפונה לציר טוביהו, ובניה מרקמית נמוכה בצד הפונה ללב השכונה.

לצד הבניינים יוקמו גם שטחים ירוקים לרווחת הדיירים ושטחי מסחר. רחוב סיני ממוקם במיקום אטרקטיבי בשכונה ה’ בבאר שבע, בקרבה לגרנד-קניון, המכללה האקדמית סמי שמעון, ולשדרות דוד טוביהו. 

את חברת אזורים מייצגת בפרויקט עו”ד דנה בירן ממשרד עורכי דין מ.פירון ושות’, את הדיירים מייצגים עו״ד אופיר כהן קוניוק ועו״ד יפעת כהן ממשרד כהן קוניוק ושות׳. מנהלת הדיירים בפרויקט היא פאזל ניהול וארגון מתחמי התחדשות עירונית, בראשות מר אייל לוטטי. 

איל טישל, סמנכ”ל התחדשות עירונית בחברת אזורים:

“אנו מודים לדיירים על האמון והבחירה בנו בפרויקט סיני בבאר שבע. במיוחד בתקופה מורכבת זו, עולה החשיבות בבנייה וחידוש התשתיות בערי הדרום. אנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם הדיירים לטובת שיפור איכות החיים באיזור. אזורים מברכת את בעלי הדירות ומשפחותיהם ומאחלת הצלחה רבה בהמשך דרכנו המשותפת”.

חברת אזורים בתחום ההתחדשות העירונית:

אזורים סימנה את תחום ההתחדשות העירונית כמנוע צמיחה אסטרטגי. החברה אף נבחרה לחברה מובילה במדד ה’התחדשות העירונית’ של ישראל במספר השנים האחרונות. כיום, לאזורים מעל ל-90 פרויקטים, בהיקף של כ-38,000 יח”ד בשלבי ביצוע ותכנון שונים במתחמים גדולים המשלבים מגורים, מסחר ופנאי”.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אדריכלים V.s.o.c

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן