פרויקט התחדשות עירונית הערמון-הרדוף באור יהודה יוצא לדרך

הפרויקט ישלב לצד מגורים גם מסחר, משרדים, תעסוקה ומבני ציבור הכוללים אשכול גני ילדים. הפרויקט ממוקם בסמיכות לקו הסגול של הרכבת הקלה.

פרויקט פינוי-בינוי נוסף הומלץ להפקדה בוועדה המחוזית וכולל פינוי 152 יחידות דיור קיימות לטובת כ-726 דירות חדשות ב-7 בניינים. הדיירים יזכו לליווי צמוד מטעם מינהלת ההתחדשות העירונית. ראש העיר, ליאת שוחט: “התוכנית תאפשר לספק מענה איכותי והולם לתושבים שלנו”. את התוכניות יוזמות BST ייזום וראדקו התחדשות עירונית

אור יהודה ממשיכה להתחדש: פרויקט התחדשות עירונית נוסף יוצא לדרך כאשר מדובר בפרויקט הערמון-הרדוף ששוכן בצפונה של העיר כחלק משכונת קריית גיורא. התוכנית הומלצה היום (שלישי) להפקדה בוועדה המחוזית וכוללת בין השאר את פינויים של 152 יחידות דיור קיימות לטובת הקמת כ- 726 דירות חדשות ב-7 בניינים חדשים.

בעיריית אור יהודה רואים חשיבות רבה לחידוש העיר ולקידום תוכניות רבות להתחדשות עירונית. ראש העיר, ליאת שוחט, מברכת על קידום התוכנית ומציינת: “אני שמחה שהתוכנית הזו מקודמת ותאפשר לספק מענה איכותי והולם לתושבים שמשוועים להיכנס לדירות חדשות בבניינים שעמידים מפני רעידות אדמה וכמובן יכללו מרחבים מוגנים צמודים. עברנו לא מעט אתגרים בדרך, אבל היה חשוב לנו לכל אורך הדרך לשמור על האינטרס הציבורי כך שהתוכנית תיתן מענה לצרכים העירוניים הנדרשים”.

זה המקום לציין שהתושבים ימשיכו לזכות לליווי צמוד מטעם מינהלת ההתחדשות העירונית שמקדמת בין השאר מענים חברתיים עבור התושבים שעבורם עולם המושגים של התחדשות עירונית הוא לא פעם זר ומלחיץ. אל תפקיד מנהלת המינהלת נכנסה לאחרונה עינת יפתחאל שמביאה עימה ניסיון רב בתחום החברתי. התוכנית נערכה על ידי כנען שנהב אדריכלים בשיתוף BLK אדריכלים.

את התוכנית יוזמות BST ייזום וראדקו התחדשות עירונית, כאשר הפרויקט ישלב לצד מגורים גם מסחר, משרדים, תעסוקה ומבני ציבור הכוללים אשכול גני ילדים. הפרויקט ממוקם בסמיכות לקו הסגול של הרכבת הקלה ויוסיף שבילים מתוכננים המאפשרים להולכי רגל להתחבר בצורה ישירה לרחובות המקיפים את פארק קנדה.

מ”מ מהנדס העיר, אד’ גל נמרי: “תכנית הערמון-הרדוף שהומלצה להפקדה בוועדה המחוזית ממשיכה את תנופת ההתחדשות העירונית באור יהודה. התוכנית שכוללת בין היתר פינוי 152 יח”ד קיימות לצד תכנון כ-726 יח”ד חדשות נועדה לספק פתרונות מיגון, נגישות ומרחב ציבורי איכותי עבור תושבי המתחם הוותיק. בנוסף, התוכנית מייצרת שימושים ציבוריים ומסחר מלווה רחוב לרווחת תושבי הפרויקט החדש והשכונה. מתחם הערמון-הרדוף הוא דוגמה לשיתוף פעולה בין שני מתחמים סמוכים המיוצגים ע”י יזמים שונים אשר חברו יחד למטרה משותפת לשם קידום פרויקט פינוי בינוי איכותי. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות להנהלת העיר ולעובדי אגף ההנדסה, ובמיוחד למחלקות התכנון, הרישוי והמינהלת להתחדשות עירונית שגם בימים לא פשוטים אלה ממשיכים לקדם את תנופת העיר”.

אסף סימון, מנכ”ל בסט ייזום: “מתחם הערמון-הרדוף הוא יותר מפרויקט, הוא עדות למחויבות שלנו עבור הדיירים שנתנו בנו את אמונם להתחדשות עירונית חדשנית ואיכותית. פרויקט זה מהווה מודל מוצלח לשיתוף פעולה מקצועי ומהיר עם עיריית אור יהודה בהובלת מ”מ מהנדס העיר, אד’ גל נמרי וצוותו המקצועי. חברת בסט ייזום גאה להיות חלק ממהפכת ההתחדשות שעוברת העיר”.

רפאל רפאלי, בעלים ויו”ר הדירקטוריון של ראדקו התחדשות עירונית, מציין: “בע”ה לאחר עבודה מאומצת ובשיתוף פעולה מלא ומוצלח עם חברת בסט, עם נציגויות הדיירים של מתחמי הרדוף וערמון ובתמיכת העירייה בהובלת ראש העיר הגב’ ליאת שוחט ומ”מ מהנדס העיר אד’ גל נמרי, התוכנית מקבלת את המלצת הוועדה להפקדה בוועדה המחוזית. מדובר בתוכנית אורבנית משמעותית עבור העיר אור יהודה המשלבת דירות איכותיות, מסחר ותעסוקה לצד תועלות ציבוריות לרווחת הדיירים. אני שמח וגאה במיוחד בשל העובדה שזהו המתחם הראשון שאני זוכה לקדם באור יהודה, והוא מתחם בו סבתי וסבי התגוררו שנים רבות כחלק מנוף ילדותי”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיה: ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן