פצצה פוליטית ברמלה: רותם כהן כחלון פתחה את מסע הבחירות – תרוץ בסיעה עצמאית

“רמלה לא יכולה לחכות למשיח, ולי אין את הזכות לשבת בחיבוק ידיים. החינוך, מצב הנוער, הביטחון האישי, נראות העיר, לא ישתנו במטה קסם, צריך לעבוד בשביל זה”

בשורה פוליטית, שלא לומר פצצה פוליטית ברמלה שבעה חודשים לבחירות: רותם כהן כחלון (34) עושה זאת לבד – הערב (חמישי) הצהירה כי אחרי שנים וחצי של עשייה משמעותית ומאתגרת כחברת מועצת העיר רמלה באופוזיציה, ומעל עשור של עשייה חברתית בעיר, “החלטתי שהגיע הזמן להקים רשימה עצמאית למועצת העיר ולעמוד בראשה”.

כזכור, כהן כחלון רצה בעבר ברשימת “רמלה שלנו” וכעת כאמור עושה את פעמיה בסיעה עצמאית. מה זה אומר לקראת הבאות? האם היא תנסה לרוץ גם לראשות העיר ולעשות היסטוריה כראשת העיר הבאה של רמלה? ימים יגידו.

לדבריה, “רמלה לא יכולה לחכות למשיח, ולי אין את הזכות לשבת בחיבוק ידיים. החינוך, מצב הנוער, הביטחון האישי, נראות העיר, לא ישתנו במטה קסם, צריך לעבוד בשביל זה. אנחנו חיים במיקום הכי מרכזי בארץ, בתנאים של פריפריה רחוקה. אנחנו רואים את ההזדמנויות בערים סביבנו, ואת המשפחות הצעירות והחברים שלנו שלצערנו עוזבים את העיר.

למה רמלה תקועה?
“כי הפוליטיקה המקומית, ובוודאי ברמלה, עמוסה בעסקנות, תככים, דור ישן, שבטיות ומגזריות קשה. לכן, זה הולך להיות מסע ארוך אך גם מעורר תקווה, בחודשים האחרונים אני וקבוצת פעילות ופעילים מדהימים מהעיר עושים עבודת שטח שקטה, ללמוד, להבין את הצרכים העולים היום, והשטח לגמרי מוכן לזה. מוכן לסיעת ‘רוח חדשה ברמלה’. זו תהיה בעזרת השם הסיעה הגדולה ביותר במועצה, המגוונת ביותר מבחינה מגדרית, אתנית ודתית. נגמרו הימים של מקורבים יותר ומקורבים פחות. זאת סיעה שדואגת לכולם”.

לדבריה, “בכדי שזה יקרה אני חייבת את הקול שלכם בבחירות הקרובות, תושבי ותושבות העיר האהובה שלי, רמלה. לאורך כל הקדנציה ועד היום, אני מחזיקה במספר כובעים – חברת מועצת העיר רמלה (בהתנדבות), סמנכ”לית קרן אייסף – הקרן הבינלאומית לחינוך ובנוסף קצינה במילואים וגם (והכי חשוב) אשת משפחה, רעיה ואמא עוטפת לעומר ושקד הקטנות. וכן, אני מודעת לכך שאני מגדלת את הבנות שלי בעיר שבה חוויתי חוסר הזדמנויות אדיר, שקיים עד היום, ועדיין האהבה לרמלה והאמונה באדם גורמת לי לקום ולקחת חלק במשחק הפוליטי, כי בין אם נרצה ובין אם לא, זה המקום שבו מתקבלות ההחלטות בעיר. אני בטוחה שאפשר לעשות פה טוב, שיש תקווה לעיר שלנו”.

כהן כחלון מזמינה את הציבור בעיר להצטרף אליה “למסע הזה ולעזור לי להפוך את רמלה למקום שטוב לחיות בו, מקום שבו אפשר לגדל את הדור הבא בידיעה שיקבלו את ההזדמנויות המגיעות להם בחינוך, רווחה, ביטחון אישי, תשתיות ואיכות חיים בעיר. מגיע לכולנו. מגיע לילדות ולילדים שלנו”.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: טרנדי מרקטינג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן