פצועים רבים באירוע חריג ברמלה

פצועים רבים באירוע חריג ברמלה • להלן הפרטים המלאים

דיווח חריג הערב (שלישי) ברמלה.

שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח בדבר קול נפץ בכניסה לעסק ברמלה, כאשר מהמקום פונו עפי גורמי רפואה 5 אנשים שזהותם טרם ידועה, באורח קל אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

בתוך כך, חבלן המשטרה הגיע למקום ובוחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

מד”א: בשעה 21:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על אירוע אלימות ברחוב הרצל ברמלה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא, 6 פצועים, בהם: 1 בינוני עם פציעות חודרות ו-5 במצב קל. שאול של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לשישה נפגעים בהם גבר ואישה שנפצעו באורח בינוני וסבלו מפציעות חודרות בשדרות הרצל ברמלה.

נתנאל איתן פאראמדיק מחוז שפלה באיחוד הצלה סיפר: “הענקתי סיוע רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישה ועצירת דימומים לגבר כבן 30 שסבל מחבלה חודרת. חמישה נפגעים נוספים טופלו על ידי צוותי איחוד הצלה בזירה. בהמשך פונו הנפגעים לבית החולים להמשך טיפול”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן