פצועים רבים באירוע הירי באשדוד

מדיווח ראשוני נמסר כי לא מדובר במחבלים שחדרו ליישוב אלא אירוע דו”צ, קרי כוחות משטרה שחשבו כי הכוח שמולם הוא מחבלים | פצועים הובהלו לאסותא >> צפו בתיעוד

פצועים רבים הובהלו באמצעות ניידות אמבולנס של מגן דוד אדום, ביניהן ניידות טיפול נמרץ אל בית החולים אסותא באשדוד. מדיווח מאומת ידוע על שתי נשים לפחות שנפגעו באירוע רב נפגעים.

מדיווח ראשוני נמסר כי לא מדובר במחבלים שחדרו ליישוב אלא אירוע דו”צ, קרי כוחות משטרה שחשבו כי הכוח שמולם הוא מחבלים שחדרו באמצעות גלשנים מהים.

הטעות בדיהוי הובילה לפצועים משני הצדדים. עד כה כאמור, ידוע על מספר אמבולנסים שהובילו פצועים, אחד באורח אנוש, מספר פצועים באורח קשה.

◼️ בתוך כך, מחבל שחדר הלילה לדרום אשקלון חוסל על ידי כוחותינו לא לפני שהצליח לפצוע אדם באורח קשה. כוחות רבים הוקפצו לזירת האירוע ולחמו בשטח עד שהצליחו לנטרל את המחבל. מרבית הפרטים נמצאים כרגע תחת איפול ואין לדווח על מיקומים מדויקים ופעילות הכוחות בשלב זה. בחדשות 13 דווח על 3 מחבלים שחוסלו.

◼️ לוחמינו מגדוד 52 של חטיבה 401 בחיל השיריון חיסלו 3 מחבלים בהיתקלות סמוך לזיקים. אחד מהמחבלים חוסל בדריסה של טנק, 2 נוספים בירי מתוכו.

ככל שיהיו פרטים נוספים נשוב ונעדכן.

◼️ לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: פרטי | איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן