פצועים בעמק האלה במודיעין

לדברי מפקד המשמרת בתחנת כבאות והצלה איילון, שלום דוידוביץ, “עברתי במקום במקרה היה לכוד אחד ופצוע אחד. הזעקתי כוחות ובמקביל שברתי את הדלת והוצאתי את הלכוד החוצה. כשצוות מד”א הגיעו למקום פינו את שניהם לבית החולים במצב בינוני”

תאונה חזיתית התרחשה בין שני רכבים פרטיים הבוקר במודיעין מכבים רעות.

לדברי מפקד המשמרת בתחנת כבאות והצלה איילון, קצין המבצעים שלום דוידוביץ, “עברתי במקום במקרה היה לכוד אחד ופצוע אחד. הזעקתי כוחות ובמקביל שברתי את הדלת והוצאתי את הלכוד החוצה. כשצוות מד”א הגיעו למקום פינו את שניהם לבית החולים במצב בינוני”.

מד”א: בשעה 07:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב ברחוב עמק האלה במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים שמיר-אסף הרופא ושיבא בתל השומר, 2 פצועים במצב בינוני, בהם: גבר בן 45 במצב בינוני, עם חבלה רב מערכתית ו-1 במצב קל.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: כבאות והצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן