פעילות סביבתית מצוינת של תלמידי רמלה

במהלך השנה השתתפו התלמידות והתלמידים בתוכנית ‘משבר האקלים – צמצום טביעת רגל אקולוגית’, ביוזמת המשרד להגנת הסביבה ועיריית רמלה

בטקס חגיגי, הוענקו תעודות הוקרה לתלמידי בתי הספר אלאמל, טרה סנטה, והאורתודוכסי ברמלה, על פעילותם הסביבתית המצוינת במהלך השנה.

 

בבית הספר אלאמל, התעודה הוענקה למנהלת נרמיאן ראבי על זכיית התלמידים במקום הראשון בתחרות החלליות לאיסוף פסולת אלקטרונית ברמלה, שהתקיימה ביוזמת תאגיד מאי ומחלקת איכות הסביבה בעירייה.

בטקס השתתפו צוות בית הספר, תלמידים, הורים ונציגי הקהילה. רכז החינוך הסביבתי בעירייה, אליקים ויסנשטרן, הודה לתאגיד מאי על שיתוף הפעולה והדגיש כי התלמידים אספו קרוב לחצי טון פסולת אלקטרונית.

 

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, שיבח את הפעילות הסביבתית של בית הספר אלאמל וכן את בתי הספר מענית ויובלים שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה. “אני גאה בתלמידים שהשקיעו מאמצים רבים למען הסביבה ומוכיחים כי עתיד ירוק הוא בהישג ידינו,” אמר וידל.

 

בתי הספר טרה סנטה והאורתודוכסי קיבלו אף הם תעודות סביבתיות בטקס מיוחד שהתקיים באולם בית הספר טרה סנטה.

במהלך הכנס סוכמו תכנים של התוכנית ‘משבר האקלים – צמצום טביעת רגל אקולוגית’, ביוזמת המשרד להגנת הסביבה ועיריית רמלה. התלמידים הציגו את פעילויות המחזור שהם הובילו, כולל הרצאות, כרזות ומשחקים שנוצרו במיוחד למטרה זו.

 

רכז החינוך הסביבתי בעירייה הודה למשרד להגנת הסביבה על התמיכה והסיוע, ולתלמידים על הובלת הפרויקטים.

בכנס השתתפו גם זרתהון דימוזה, רכזת חינוך וקהילה במשרד להגנת הסביבה, וכן קרן לב וחן מלאכי מחברת ‘צעד ירוק’.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן