פעילות גלויה וסמויה לשמירה על הביטחון בקריית אונו

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: "הפעולות שנוקטת עיריית קריית אונו ושיתוף הפעולה בין הרשות המקומית, הגורמים האזרחיים וכוחות הביטחון יסייע רבות לביטחון התושבים והשמירה על הסדר הציבורי"

אמש התקיימה פגישה בין כל ראשי הצוותים של מערך הביטחון והחירום העירוני.

הפגישה התקיימה בהשתתפות מפקדי הגזרות של כיתות הכוננות העירוניות עם ראש העיר מיכל רוזנשיין ומחזיק תיק החירום והביטחון חבר מועצת העיר יוסי סגיב.

 

בפגישה הציגו המשתתפים תמונת המצב של האירועים האחרונים בנושאי פשיעה: גניבות רכוש ועבירות פליליות אחרות.

יצוין, כי במהלך התקופה האחרונה בוצעה עבודת מטה מאומצת לניטור הפעולות.

כמו כן, דנו בפגישה בהיערכות מניעתית, בכדי להפחית, ככל הניתן, את מקרי הפשיעה של עבריינים על אופנועים שהתרבו בארץ באחרונה.

 

בפגישה הוצאה לפועל תוכנית אפקטיבית גלויה וסמויה במטרה לנטר את הפעילות העבריינית ולהכין את הכוחות המקומיים לפעולות מנע במקרים כאלה.

התוכנית קובעת באילו שעות יש לקיים משמרות, סוג המשמרות, איוש המשמרות, שיתוף הפעולה עם מוקד "צופה רואה" (תצפיתנים ותצפיתניות העוקבים 24/7 אחר המצלמות הפועלות בעיר) ודרכי ההתמודדות עם האתגרים העומדים בפנינו בקיץ הקרוב.

 

ברור, כי המטרה בסופו של דבר, הינה איתור מחוללי הפשיעה במהירות וסיוע בהקפאת מצב עד שיגיעו כוחות המשטרה, כיבוי אש ומד"א ולתת לכוחות הביטחון להמשיך ולטפל באירוע.

 

בסיום חילקו לצוותים ציוד סיוע שנרכש לאחרונה על ידי עיריית קריית אונו במטרה לסייע ליחידות השונות. כמו כן, חילקו ערכות סיוע ייעודיות למגוון תרחישים אליהם הן נערכות.

 

ראוי לציין, כי רק לאחרונה נרשמו כמה הצלחות ליחידות הכוננות והמשמר העירוני ובעיריית קריית אונו מקווים להצלחות נוספות.

 

מיכל רוזנשיין ראש העיר מסרה: "מדובר בפגישה חשובה מאין כמוה ואני מודה ראשית לצוות המתנדבים המעולה, המחויב והמקצועי ממנו מורכבות יחידות החירום. אין ספק שהפעולות שנוקטת עיריית קריית אונו ושיתוף הפעולה בין הרשות המקומית, הגורמים האזרחיים וכוחות הביטחון יסייע רבות לביטחון התושבים והשמירה על הסדר הציבורי."

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן