פעולות היערכות לחירום בקריית אונו

ראש העיר קריית אונו: הימים האחרונים מלאים בכותרות לגבי מלחמה אפשרית ואי אפשר להתעלם מכך. חייבים להתכונן.

בקריית אונו נערכים לכל תרחיש. גם לקיצוני ביותר. משקיעים בכך מחשבה, זמן ומשאבים. הכל כדי שנהיה מוכנים, כדי שיהיה לנו מענה ראוי לתושבים ולתושבות העיר.

בתחילת השבוע התכנסו בחמ”ל העירוני ראש העיר מיכל רוזנשיין, ממלא מקומה גיל מיכלס וחבר המועצה משה דאלי, עם כל מנהלי מכלולי החירום בעירייה בתחומי – הביטחון, החינוך, הטיפול באוכלוסייה, כח האדם העירוני, משק החירום, הלוגיסטיקה, ההנדסה, והמידע לציבור. כל מנהל מכלול בנה מצגת מקיפה, בה הציג את עבודת המכלול באירוע חירום, הנקודות בהן יש פתרונות ומענה וכן מקומות בהם יש צורך בשיפור ושדרוג.

מפקד יחידת הקישור לפיקוד העורף רב סרן (במיל’) שביט מס, שריכז את הנתונים, אמר שהלוואי שבכל רשות מקומית היו מוכנים וערוכים כמו בקריית אונו.

מיכל רוזנשיין ראש העיר מסרה:

“ישבתי, האזנתי, רשמתי הערות, ובסוף אמרתי תודה לכל הסובבים והסובבות סביב שולחן הדיונים בחמ”ל העירוני, בזכותכם ואתכם אוכל לקבל את ההחלטות הנכונות שאדרש לכך. אנשים ונשים מקצועיים ומקצועיות שעשו ועושים עבודה רצינית, מעמיקה ויסודית, במטרה להיות מוכנים ומוכנות עם כל המשאבים העירוניים בכל תחומי החיים המוניציפליים בזמן משבר. הימים האחרונים מלאים בכותרות לגבי מלחמה אפשרית ואי אפשר להתעלם מכך. חייבים להתכונן”

לאחר הישיבה התקיים סיור במחסה הציבורי שמכינה העיריה במטרה לתת מענה לאוכלוסייה ללא מיגון תיקני ובערב התקיים מפגש של צוותי הסע”ר העירוני, בהשתתפות מפקדי צוותי הסע”ר המתנדבים וסגן מפקד היקל”ר רס”ן (במיל’) גיא שטיינר.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן