פסטיבל “עושים חיים” בירושלים

סדרת מופעים לזכר הנופלים בני שכונת הקטמונים והעיר ירושלים

כמדי קיץ, פסטיבל “עושים חיים” יתקיים השנה בבית הקפה זריפה שבקטמונים. השנה יוקדשו ההופעות לזכרם של הנופלים בני השכונה והעיר.

 

פסטיבל הקיץ “עושים חיים” בזריפה החל בקיץ 2020 כיוזמה של בעלי בעת הקפה ומאז הפך למסורת שכונתית. הפסטיבל מתקיים במהלך חודשי הקיץ ובמסגרתו נערכות מדי שבוע הופעות, הרצאות וערבי תרבות, במטרה לחזק את החיבור בין תושבי השכונה והמגוון האנושי של ירושלים. ובעיקר כדי לשמח ולעשות חיים ביחד עם המבלים הרבים.

 

הפסטיבל מתקיים בחצר בית הקפה זריפה, שכמו מזכיר נשכחות באווירה הירושלמית הנינוחה והמוכרת של ערבי קיץ בליווי הבריזה הירושלמית המלטפת.

הפסטיבל מתקיים במתכונת ביתית ושכונתית ומתוכנן בצורה שבה גם מי שלא רכש כרטיס יוכל לשמוע וליהנות מההופעה גם מחוץ לבית הקפה, מבר השארבייה הסמוך, ממרפסות הבתים הסובבים או סתם מהספסל ממול.

 

השנה יפתח הפסטיבל ב-27.6 וכלל המופעים יוקדשו לזכרם של בני השכונה והעיר שנפלו במלחמת “חרבות ברזל”. יופיעו בין היתר סגיב כהן במופע לזכרו של סמל אדיר טהר ז”ל, מאיה סול במופע יווני מקפיץ לזכרו של סמל רועי דאווי ז”ל, ערב מחווה לאריק איינשטיין שיוקדש לסרן כפיר פרנקו ז”ל שאהב ויצר שירה ועוד מופעים רבים.

 

ראש העיר ירושלים משה ליאון: “הפסטיבל המתקיים זו השנה הרביעית הוא תמצית הירושלמיות השמחה והנינוחה, השנה נוסף לתמהיל גם השכול והכאב על נפילתם בקרב של ירושלמים טובים ורבים. ביחד ננציח אותם בשמחה ובעצב וביחד נמשיך בחיים לזכרם של טובי בננו שנפלו.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מוטי מור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן