פסטיבל לתיאטרון רחוב הכי צבעוני מגיע בסוכות לאילת

אמני קרקס בינלאומיים, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, תיאטרון בובות, מופעי תיאטרון רחוב, סדנאות לכל המשפחה מוזיקה חיה, שחקנים מסתובבים בין הקהל וגם: הפנינג לכל המשפחה בפארק הצפרות אילת ופסטיבל הבירה חוגג עשור עם הופעות חיות של אמנים מובילים | הכל ללא תשלום!

הפסטיבל הכי שמח וצבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות. תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג את פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ.

במשך 3 ימים יבואו אל הטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים. בין המופעים הבולטים השנה ניתן למצוא את המופע נע ונד של גלעד שבתאי, ישראלי שחי בגרמניה, שאחרי מסע נדודים באירופה מגיעה לישראל עם מופע ליצנות בשילוב טכניקה קרקסית, קטעי קומדיה ואילתור.

BANOT הוא מופע מוזיקלי סוחף, הכולל ארבע נגניות ייחודיות. מתופים ועד כלי נשיפה, בעיבודים מקוריים ומפתיעים לשירים העכשוויים האהובים ביותר. במופע החוויה האתנית מקדשים את המסורת, המנהגים ואורחות החיים במגוון עדות ישראל באמצעות תיאטרון, זמר ומחול, עם 50 שחקנים, זמרים ורקדנים מתנדבים אוהבי במה ואדם, בגילאי 8-80. עוד מופעים מיוחדים בפסטיבל הם “שני טיפוסים” – מופע קרקס ללא מילים. “מקסיקולוס” – סיפורם של שלישיית מריאצ’י, בשילוב נגינה חיה ג’אגלינג ואקרבוקטיקה ועוד.

בפסטיבל תחכה לכם גם סדנת “דראמס אלייב” – סדנה אנרגטית ומלהיבה בליווי מוסיקה קצבית וסוחפת, שבה המשתתפים מתופפים על כדורים ענקיים באמצעות מקלות תיפוף מעץ בתנועות תיפוף ובתנועה מתמדת של הגוף, באווירת מסיבה כיפית ומהנה. ולכל אורך הטיילת תוכלו לפגוש מופעי תיאטרון בובות מרהיבים, עם ההצגות של זהבה ושלושת הדובים וסינדרלה. פסלים חיים כמו נשות ענק, טלס ואפרודיטה, מגוון פסלים חיים של ציידת פרפרים, נגן אקורדיון, מוכרת בשוק ועוד, מריונטות צבעוניות מהלכות ועוד המון.

גם הגזרה המקומית תקבל בולטות עם מופע רחוב מרהיב של נדין האילתית, שתדהים את הקהל במסע לוליינות אווירי.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס | חול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00. הכניסה חופשית! 

בפארק הצפרות אילת מזמינים להנות מהפנינג מיוחד בסוכות לרגל פתיחת עונת הנדידה. הזדמנות לגלות את עולמן המדהים והייחודי של הציפורים ולקבל חוויה בלתי נשכחת. הפעילות כוללת הדרכות מרתקות על חיי הציפורים העוברות בפארק, צפייה בעזרת טלסקופים על ציפורי הפלמינגו ועל ציפורי מים נוספות, פעילות חפש את המטמון, פעילויות יצירה, צמות צבעוניות וציורי גוף לילדים ועוד.

הפנינג צפרות – 29-30.9.2023, בין השעות 9:00-13:00. כניסה חופשית.

במהלך חול המועד יתקיימו באילת גם פסטיבל הבירה, שחוגג עשור עם ארבעה ימים של הופעות חיות של מיטב האמנים תחת כיפת השמיים, ומעל 40 מותגי בירה מהארץ ומהעולם. ולאוהבי המוסיקה האלקטרונית, יחכה סופשבוע גדוש במוזיקה אלקטרונית בכיכובם של אחד הצמדים המבוקשים בעולם – ARTBAT.

יוסי חן, מנכ”ל תאגיד התיירות אילת: השמש של אילת לובשת חג! אילת עיר של טבע תרבות ומוסיקה והיא לא מפסיקה להפתיע את הקהל שבוחר שנה אחר שנה לנפוש בה. בחג הסוכות הזה העיר נערכת עם אירועים לכל המשפחה, לאלה שאוהבים לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה פסטיבל הבירה עם בר ענק ומוסיקה ישראלית מטורפת, לחובבי הטבע הפנינג בפארק הצפרות שלנו ולכל המשפחה תיאטרון רחוב מושקע לאורך הטיילת,  בנוסף בואו להנות ממזג אוויר מושלם ומכל מה שיש לעיר להציע מרכזי קניות, מסעדות מעולות וים משגע אני ממליץ לכולם לתכנן מראש את החופשה ולבדוק לפני שמגיעים איזה אירוע מחכה לכם בזמן החופשה.

לפרטים נוספים: לחץ כאן

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: יואב בלבן / הדר יעקב /

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן