“פסגות” באשקלון – מחנכים לבריאות 

במסגרת אירוע לנאמני בריאות של בתי ספר באשקלון הציגו תלמידי בית הספר פסגות עבודות בנושא בריאות אותן הכינו במהלך השנה וחשפו אותם לתלמידים, בנוסף העבירו הילדים אימון גופני לילדי בתי הספר.

במסגרת שיתוף פעולה עם “עתגרקיד” מתוך מטרה לייצר חיים בריאים יותר עבור ילדי בית הספר באשקלון, נערך יום נאמני בריאות של בתי הספר בעיר. 

 בבית הספר “פסגות” באשקלון מקפידים כל העת על חינוך לאורח חיים בריא, להרגלים בריאים ומדגישים את חשיבות הנושא

כחלק מכך במסגרת הפעילות שנערכה לכלל נאמני הבריאות בבתי הספר, תלמידים משכבת ה’ מבית הספר פסגות בהובלתה של המורה למדעים ניצן סייר, עוברים פעילויות בנושא בריאות אותן הם חושפים לתלמידי בית הספר.

במהלך היום חשפו התלמידים את עבודותיהם בנושא פעילות גופנית, תחת הסלוגן “כושר יביא לכם אושר” .

הדוכנים אותם הפעילו התלמידים התמקדו בנושא בפעילות גופנית בנוסף חילקו לילדי בית הספר התלמידים מוזלי בריאות טעים במיוחד, בנוסף נאמני הבריאות הפעילו תלמידים מבתי ספר אחרים, העבירו להם אימון גופני והכינו להם קינוח טעים ובריא וכמובן הופעלו בדוכנים של נציגים מבתי ספר אחרים.

“נושא הבריאות הוא נושא חשוב במיוחד בבית הספר”, ציינה מנהלת בית הספר ורד נטו. “אנו מקפידים להזכיר את החשיבות של הבריאות והפעילות הגופנית, אני גאה בתלמידים שהציגו את העבודות והפעילו את התלמידים האחרים בפעילות ומודה למורה ניצן על ההשקעה הרבה בתהליך”.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן