פיצה שמש מגיעה לפרויקט הבלוק בבאר שבע

הסניף ה-91 בארץ של פיצה שמש מגיע לפרוייקט הבלוק בבאר שבע. בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-1800 מ”ר. במתחם פועלים כיום מותגים מובילים כמו מוזס, “סופר פארם”, ג’אפן ג’אפן ZER 4 U , גלידה “גולדה” ועוד.

בשורה לתושבי באר שבע: המתחם המסחרי המשרת את תושבי פרויקט ה”בלוק” והאזור ממשיך להתעצם, צעד משמעותי נרשם עם הודעתה של אזורים על חתימת הסכם בן 5 שנים עם רשת “פיצה שמש”, להם 90 סניפים ברחבי הארץ.

שטח המסחר של הפרויקט מסתכם בכ-1,800 מ”ר ושטח הפיצריה עומד על 100 מ”ר, כאשר הפיצרייה עתידה להיפתח במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

פיצה שמש הינה רשת הפיצריות הישראלית הגדולה ביותר, כאשר מלבד פיצות מגוונות, ברשת ניתן למצוא מנות כמו רביולי, פסטה, צ’יפס, סלטים וקינוחים שונים. הרשת עובדת עם מרכיבים ללא חומרים משמרים וגבינת נועם של טרה, בנוסף לרשת ישנם פתרונות טכנולוגיים להזמנות כגון הזמנת ווטסאפ והזמנות און ליין.

ה”בלוק” הוא פרויקט עירוב שימושים שנמצא במיקום ייחודי על רחוב רגר הראשי ופונה לאוניברסיטת בן גוריון ובית חולים סורוקה, הפרויקט בנוי באופן מודרני, ומהווה המשך למבנה מרכז הנגב ההיסטורי, שנבנה בשנות ה- 60 ותוכנן ע”י האדריכל רם כרמי הכולל רחוב פנימי מקורה ומבנה מגורים.

לקוחות המתחם המסחרי ייהנו מחניה תת קרקעית נפרדת ומהעסקים הפועלים במתחם: סופר פארם, בית הקפה “או לה לה”, סופר מרקט 7, חנויות “ספידוג”, גלידה “גולדה”, טרה ז׳ולי פטיסרי, רשת ההמבורגרים “מוזס”, Zer4u וג’וני קריספי.

דן מור, מנהל זרוע המניבים באזורים: “חתימת ההסכם המסחרי עם רשת הפיצות המובילה, ‘פיצה שמש’, יחד עם העסקים הנוספים שכבר פועלים במקום, תורמת רבות להיותו של “הבלוק” מתחם עירוב שימושים איכותי ומגוון. בשל מיקומו האסטרטגי ומגוון העסקים הפועלים בו, המתחם ימשיך להוות מוקד משיכה עבור תושבי הפרויקט והסביבה”.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גיא כהן | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן