פינת הנוסטלגיה של יבנה: מזהים את מי שבתמונה?

בחנות של יצחק בכורי בשדרות העצמאות תוכלו למצוא ארכיון שלם של תמונות נוסטלגיות ששמר בתקופתו כשעבד בעירייה ואב בית בבית הספר בשנות ה-60.

בשדרת העצמאות 44 ביבנה עומד לו עסק של "תשמישי קדושה" השייך ליצחק בכורי, שם תוכלו למצוא תפילין, טליתות, מזוזות, ציציות ועוד. מלבד זאת, בחנות שלו תוכלו למצוא ארכיון שלם של תמונות נוסטלגיות ששמר בתקופתו כשעבד בעירייה ואב בית בבית הספר בשנות ה-60.

בין שלל התמונות שבכורי מחזיק, תוכלו למצוא תמונות מתקופת בית הספר "אביר יעקב", עובדי עירייה לשעבר וצוותי חינוך רבים שהיו מוכרים מאוד בעיר יבנה. "התמונות הללו שמורות אצלי במעטפה וכל פעם אני מתרגש לפתוח אותן", שיתף בכורי שמנסה לתאר לנו מה הסיפור שמאחורי התמונות הללו. "זה זיכרון מושלם של אנשים שכבר לא נמצאים איתנו וכאלה שנחשבים כיום לזקני השבט. רבים לא נחשפו לתמונות, הן מציגות תקופה יפה ופשוטה".

מדי שבוע נציג עבורכם תמונה אחת מהעבר, בתקווה כי אולי תוכלו לזהות מי האנשים בתמונה ואולי קרובי משפחתכם נמצאים שם. אם הסקרנות תוקפת אתכם, תוכלו להגיע בעצמכם לחנות של בכורי החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 14:00 בצהריים.

התמונה הבאה צולמה ב-1960, בקייטנת ביה"ס אביר יעקב. על גבי התמונה נכתב שמות המצולמים: הרכזת שרה, והמדריכות – תחיה, עדנה ושלום. מכירים את האנשים שבתמונה? שתפו אותנו!

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן