פינוי בינוי במתחם שלמה המלך בלוד יוצא לדרך

במסגרת הזכייה במכרז התקבל אישור הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית לקבלת מענק סבסוד בסך של כ-41 מיליון שקל בגין הפרויקט

המדינה תסבסד פינוי בינוי בלוד: חברת רוטשטיין תבנה 354 דירות במתחם שלמה המלך

חברת רוטשטיין נדל”ן השלימה את ההתקשרות עם הרוב הנדרש מקרב בעלי הנכסים במתחם שלמה המלך בלוד, לקידום פרויקט פינוי בינוי לבניית 354 יח”ד – כך דיווחה החברה השבוע.

החברה זכתה בשנה שעברה במכרז שנערך על ידי משרד עו”ד אשר נבחר לייצג את בעלי הזכויות של 124 דירות במתחם שלמה המלך בעיר לוד, לשם הוצאתו לפועל של פרויקט מסוג התחדשות עירונית. הפרויקט כולל את הריסת 124 היחידות הקיימות, ובמקומן לבנות 354 יח”ד וכ-1,200 מ”ר שטחי מסחר.

במסגרת הזכייה במכרז התקבל גם אישור הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית לקבלת מענק סבסוד בסך של כ-41 מיליון שקל בגין הפרויקט. להערכת החברה, היקף ההכנסות הצפוי של החברה מהפרויקט (לרבות המענק) הינו כ-505 מיליון שקל והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הינו כ- 437 מיליון שקל (לא כולל מע”מ).

אחד התנאים המתלים במכרז היה השגת רוב של 67 אחוזים מקרב בעלי הדירות במתחם. בראשית השבוע השיגה החברה את הרוב הנדרש, לאחר שחתמה את הסכם התקשרות עם רוב בעלי הדירות. בכך התממש בתנאי המתלה.

הפרויקט שאותו מקדם חברת רוטשטיין נדל”ן הוא חלק מתכנית תכנית התחדשות עירונית למתחם שלמה המלך, המשתרעת על שטח של כ-236 דונם וכוללות 982 יח”ד המיועדות לפינוי, וכן מבני ציבור ומבני מסחר. שבמקומן, ייבנו 3,653 יח”ד, בבניינים בני 4 עד 25 קומות, לצד קומות קרקע למסחר ושטחי ציבור מבונים, שטחים ציבוריים פתוחים, שטחים למבנים ומוסדות ציבור. הפרויקט, שאותו יזמה החברה הכלכלית של לוד, זכה להכרה כתוכנית מועדפת למגורים.

בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת כ-175,000 מ”ר עבור שטחי ציבור, כ-12,300 מ”ר עבור שטחי מסחר וכ-59 דונם של שטחים פתוחים.

בעקבות הודעת החברה, אמר ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, “כי חברת רוטשטיין שכבר בונה פרויקטים של מגורים בלוד ממשיכה הלאה ותבנה במתחם שלמה המלך מאות יחידות-דיור בבניינים חדשים במקום הוותיקים שייהרסו – ובכך תהיה חלק ממהפך ההתחדשות העירונית של העיר, אשר צועדת לקדמת הערים הנחשקות להשקעה ולמגורים במרכז הארץ”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

צילום: הדמיה - HQ אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן