פיגוע הטרור בתל אביב | מי ראה את האיש הזה (ככ"הנ המחבל)? שתפו!!

משטרת ישראל הפעילה כוחות עצומים בשטח בכדי לתפוס את המחבל שרצח שני צעירים ופצע עשרות נוספים לפני שעות אחדות בלב תל אביב. המחבל ברח וכעת, לאחר מאמצים לאתרו – שלא הניבו פרי פונה המשטרה לעזרת הציבור. "אנו מבקשים את עזרת הציבור באיתור גבר שנראה סמוך לזירת הפיגוע בתל אביב", כתבה המשטרה ברשת החברתית בניסיון לאתר את האיש, ככל הנראה המחבל. ראיתם? צלצלו למוקד 100 של המשטרה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים לפני זמן קצר התייעצות ביטחונית וקיבל עדכונים אודות ההתפתחויות בשטח

בדיון הוצגה השתלשלות האירועים בפיגוע שאירע הערב בתל אביב, וכן המאמצים הנעשים כעת בשטח לאיתור המחבל. כמו כן, נידון המשך הפעילות המבצעית של משטרת ישראל והשב"כ לשעות הקרובות. סוכם על המשך תגבור והזרמת כוחות בהיקפים גדולים לתל אביב. חיתוכי מצב יתקיימו באופן שוטף בהתאם להתפתחויות.

בשיחה השתתפו שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה, ראש המל"ל, המזכיר הצבאי ובכירים נוספים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "לילה קשה מאוד. ‏תנחומיי למשפחות הנרצחים ואני מתפלל לרפואתם השלמה של הפצועים. ‏כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחר המחבל שביצע את ההשתוללות הרצחנית הערב בתל אביב. היכן שהמחבל נמצא – אנחנו נגיע אליו. ‏וכל מי שסייע לו בעקיפין או במישרין – ישלם מחיר".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן