פועלים ערבים בגני ילדים באשדוד

“הם עמדו שם, ליד טנדר לבן, עם סיגרייה ביד, טלפון ביד השנייה – בלי שום הודעה מוקדמת. ביקשנו מהם מסמכים לדעת מי הם, והם לא התייחסו, המשיכו לגלוש ביוטיוב,. המראה שלהם הזכיר את מתקפת הפתע בשבעה באוקטובר”.

דרמה בגני הילדים באשדוד: הורים דיווחו כי הבוקר (שלישי) הופתעו לראות כי עם הגעתם לגן שישה פועלים ערבים שוהים במתחם.

להורים הנסערים הוברר כי מדובר בעובדי קבלן של העירייה, אשר הובאו במיוחד אל עשרות הגנים ברחבי העיר בכדי לבצע עבודות ניקיון.

“נדהמתי לגלות את הפועלים הערבים בגן של הבת שלי, נבהלנו, לקחתי את הרגליים וברחנו משם מיד” סיפרה אחת האימהות לחדשות 08.

“הם עמדו שם, ליד טנדר לבן, עם סיגרייה ביד, טלפון ביד השנייה – בלי שום הודעה מוקדמת. ביקשו מהם מסמכים לדעת מי הם, והם לא התייחסו, המשיכו לגלוש ביוטיוב. המראה שלהם הזכיר את מתקפת הפתע בשבעה באוקטובר”.

“איך יכול להיות שמגיעים לשם פועלים בלי מאבטחים??? רק לאחר שמספר הורים צלצלו למשטרה – הגיעו המאבטחים לגן.

“אם כבר הוחלט להביא את הפועלים הערביים בתקופה הרגישה, לפחות שהיו מבצעים זאת כשאין ילדים בגן, למשל בתקופת החופש הגדול, למה עכשיו?? לא מספיק מה שקורה במדינה שלנו??? אנחנו מזועזעים מהמקרה!!”, הוסיפו הורים.

 

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה:

בעונת הקיץ שהיא ימי החופשה במוסדות החינוך, מינהל החינוך עורך לא מעט עבודות אחזקה ושדרוג במוסדות החינוך בכל רחבי העיר. בכלל זה, אגף גני ילדים מבצע עבודות אחזקה בכל גני הילדים ובהם גם החלפת חול בארגזי החול, בהתאם לתכנית עבודה מוגדרת. את העבודות מבצע קבלן וכלל העובדים הם אזרחי מדינת ישראל, הנושאים תעודות זהות כחולות ומאושרים ע”י משטרת ישראל. את הפרויקט מוביל מנהל האחזקה באגף גני הילדים, ובכל מקום שנדרש מוצבים מאבטחים עד השלמת הפרויקט.

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן