פוליסת חיסכון: זמינה בדיוק ברגע הנכון לנו

כולנו יכולים להגיע לרגע בחיים בו אנחנו צריכים כסף כאן ועכשיו. לפעמים אנחנו מבינים כי יתכן שנצטרך להוציא כסף ולעתים אנחנו החיים מפתיעים אותנו. עבור כל המקרים הללו כדאי לפתוח פוליסת חיסכון אשר מתאימה לחיסכון ״קטן״ או גדול והעיקר, שהיא תהיה זמינה בעת הצורך.

כולנו יכולים להגיע לרגע בחיים בו אנחנו צריכים כסף כאן ועכשיו. לפעמים אנחנו מבינים כי יתכן שנצטרך להוציא כסף ולעתים אנחנו החיים מפתיעים אותנו. עבור כל המקרים הללו כדאי לפתוח פוליסת חיסכון אשר מתאימה לחיסכון ״קטן״ או גדול והעיקר, שהיא תהיה זמינה בעת הצורך. את החיסכון אפשר להתחיל מסכום קטן ואפילו מסכום של 50 שקלים בלבד. לסכום זה ניתן לצרף סכומים באופן קבוע או כל פעם באופן חד פעמי. החדשות הטובות ביותר, אנחנו לא צריכים לשלם עמלה, לא על ההפקדות, לא על החיסכון עצמו ולא על המשיכה.

חשיבותה של פוליסת חיסכון

החיים שלנו נוטים להפתיע אותנו. לפעמים הרכב מתקלקל, לפעמים הילד רוצה חוג חדש ולפעמים ברור לנו שיש אירוע עתידי ושאנחנו צריכים פשוט לפתוח בחיסכון. אי אפשר להפחית בחשיבות של החיסכון כשכל אחד יכול להתחיל לחסוך ואין גיל שהוא מוקדם או מאוחר מדי כדי להתחיל בכך. הבעיה עם פתיחת חיסכון היא שאנחנו לא תמיד יודעים איך לגשת לנושא. מאיפה נביא את הכסף, האם יהיה לנו מספיק גם כדי לחסוך והתשובה לכך היא שאם לא נתחיל היום כנראה שלא יהיה לנו כסף מחר. מעכשיו כולנו יכולים לפתוח פוליסת חיסכון בקלות.

קל, זמין ונטול עמלות

זה הזמן לשכוח מכל מה שחשבנו על חיסכון ולהתחיל לדאוג לעתיד בטוח יותר וכל זאת בפוליסה פשוטה, זמינה בלחיצת כפתור ונטולת עמלות.

  • חיסכון לעת הצורך – כולנו צריכים לדעת כי בשעת הצורך נוכל להשתמש בכספים שיש ברשותנו וללא תלות בגורמים חיצוניים. כשאנחנו פותחים פוליסת חיסכון אנחנו יכולים להיות בטוחים בכל מקרה שלא יקרה.
  • חיסכון פשוט – אנחנו צריכים לוודא כי יש לנו כספים בצד אך לא תמיד קל לנו לחשוב על החיסכון עם כל הוצאות החיים. זה המקום לציין כי החיסכון יכול להתחיל מסכום נמוך ולצבור ריבית כך שהוא לא ילך לאיבוד בין כל ההוצאות החודשיות.
  • חיסכון דרך כרטיס האשראי – במקום לחכות לסוף החודש, לראות כמה כסף הוצאות ובהתאם להחליט האם לשים בצד סכום נוסף או לא, אנחנו יכולים פשוט להשתמש בכרטיס האשראי שלנו. אנחנו יכולים לראות את כל הפירוט בצורה מסודרת עם חיוב הכרטיס.
  • חיסכון ללא עמלות – החשש מהעמלות הגבוהות, בכל הפקדה ובשחרור של הכסף לא קיים יותר. אנחנו יכולים לדאוג לעצמנו לחיסכון בלי עמלת שורה ובלי גביה מיותרת. כל שקל שאנחנו נשים בצד הוא שקל שנקבל (ויותר מכך כמובן בשל הריבית שיתכן שנצבור).
  • חיסכון שזמין בכל רגע – הזמינות היא נושא מהותי ובמיוחד כשאנחנו מבינים שאין לנו שליטה על כל דבר בחיים. כמובן, רצוי מאד לפתוח חיסכון המיועד לצורך מסוים כמו החלפת הרכב, בר מצווה, טיול שאנחנו מתכננים, אבל במקביל גם לדאוג לחיסכון עתידי שיהיה זמין דיוק ברגע שנצטרך.

צילום: PIXABAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן