פגישה מרגשת: ראש העיר ירושלים, משה ליאון וראש העיר ברלין קאי פטר וגנר

וגנר: “בצל יום השנה לפיגוע הברברי ב-7 באוקטובר, ברלין תמיד הבהירה שהיא עומדת בסולידריות עם ישראל”

ראש העיר ברלין, קאי פטר וֶגנר אירח בסוף השבוע בלשכתו את ראש העיר ירושלים, משה ליאון. ראש העיר ברלין ליווה את ליאון בביקורו בבית הנבחרים, הביע את שמחתו ממערכת היחסים המיוחדת והידידותית של גרמניה עם ישראל, ושידר אות סולידריות בתקופה מאתגרת במיוחד.

ראש העיר ירושלים הודה לו ואמר: “אני אסיר תודה על ההזדמנות להודות לך באופן אישי על עמידתך האיתנה לצד ישראל בימים קשים אלה. אתה אדם אמיץ שלא חושש לומר בפומבי את האמת, תכונה השמורה למנהיגים אמיתיים. אני סמוך ובטוח כי תודתי נמסרת לא רק בשמי, אם כי בשם העיר ירושלים, ובוודאי בשם כל מדינת ישראל, זכינו בידיד אמת.” עוד הוסיף ליאון ״הגעתי לכאן מסיבה נוספת והיא – כדי לחזק את הקשר הטוב בין ירושלים לברלין, ואני מזמין אותך לביקור גומלין, יחד איתי בירושלים, עירנו המרהיבה״.

וגנר: “בצל יום השנה לפיגוע הברברי ב-7 באוקטובר, ברלין תמיד הבהירה שהיא עומדת בסולידריות עם ישראל. לכן העיר שלנו זוכרת את גורלם של בני הערובה שעדיין מוחזקים בשבי על ידי טרוריסטים מארגון חמאס. אני מאוד מרוצה מכך שראש העיר ירושלים ביקר היום. ברלין וירושלים הן שתי ערים מיוחדות, שהיום קשורות קשר הדוק להעמקת שיתוף הפעולה העתידי שלנו.”

נזכיר כי ראש העיר ברלין עומד לצידה של ישראל והודף את כל ההתקפות התקשורתיות נגד ישראל.

בריאיון האחרון שלו, הדף ראש העיר ברלין טענות כנגד ישראל לאחר שנשאל מדוע הוא תומך ״ברצח עם״? ומדוע אתה ממשיך לתלות את דגל ישראל בבניין העירייה? ראש העיר ברלין השיב לו ״זה לא קורה (רצח עם) נקודה. יש כאן תעמולה חד צדדית מאסיבית של חוגים מסויימים״ והוסיף ״חשבתי שלמדנו לקחים מההיסטוריה שלנו, ובכן כנראה שיש חלק מהאנשים שעדיין לא למדו ואני יכול להגיד לכם שדגל ישראל יתונסס על בניין העירייה האדום שלי עד שנדע היכן ומה עלה בגורלם של החטופים המוחזקים בתנאים אכזריים ביותר, ובסבל מייסר במנהרות החמאס. כל עוד יש תקווה שאחד החטופים האלו ישוב למשפחתו, דגל ישראל יתנוסס בבניין העירייה.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לשכת ראש העיר ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן