עתודאים ונרשמים ללימודים אקדמיים יקבלו את ציוני הבגרות חרף מאבק השכר

בהנחיית שר החינוך: משרד החינוך יפרסם בימים הקרובים את ציוני הבגרות לעתודאים ולתלמידים שנרשמו ללימודים אקדמיים

משרד החינוך, בהובלת שר החינוך, יואב קיש ומנכ”ל המשרד, מאיר שמעוני, יפרסם כבר בימים הקרובים את ציוני בחינות הבגרות של כ-2,800 בוגרי כיתה יב’ שנרשמו ללימודים בארץ או בחו”ל, ובכלל זאת עתודאים, כדי לאפשר להם להתחיל את לימודיהם במוסדות האקדמיים כבר בסמסטר הקרוב.

כמו כן, יפורסמו ציונים לכ-14,000 נבחנים נוספים, ובכללם תלמידים אקסטרניים ובוגרים ששיפרו את ציוניהם לקראת לימודים באוניברסיטאות ובמכללות.

שר החינוך, יואב קיש:

“לא נאפשר מצב שבו תלמידי ישראל יהיו בני ערובה במאבק על הסכם השכר. אנחנו ממשיכים לפעול במרץ, תוך השקעת מאמצים רבים, על מנת ששנת הלימודים בתיכונים תפתח כסדרה, ושכלל ציוני הבגרות יפורסמו בהקדם”

משרד החינוך קורא לנבחנים שטרם קיבלו את ציוניהם, ויש ברשותם אישור רישום ללימודים באקדמיה ופטור משירות צבאי, לפנות למרכז המידע של אגף הבחינות באמצעות הטלפון 073-3938866 או באמצעות הדואר האלקטרוני [email protected]

 

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: David Azagury - ויקיפדיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן