עשרות משאיות נתפסו עם משקל חורג באילת

רב-פקד אדי ישראל ציין: "קיימת תופעה נרחבת ומסוכנת של משאיות משא המעמיסות יותר מהמשקל הקבוע בחוק ויכולת הרכב לשאת ובכך מגדילים את הסיכוי להיות מעורבים בתאונה"

במסגרת המאבק בעבירות הגורמות לתאונות דרכים פעלו שוטרי היחידה לאכיפת עבירות רכב כבד של אגף התנועה באילת והסביבה נגד עבירות מסכנות חיים ובדיקת תקינותם של משאיות ורכבים כבדים במהלך הפעילות נבדקו 216 משאיות וניתנו 103 דוחו"ת.

היחידה פעלה בתוך העיר אילת ובכביש 90, במהלך הפעילות ניתנו 103 דוח"ת.

19 משאיות נאסרו להמשך שימוש.

ב 27 משאיות נמצאו לקויי בטיחות.

ב 30 משאיות נמצא ליקוי בנשיאת המטען.

ב 17 משאיות נמצא חריגה מסוכנת במשקל.

בפעילות נתפס נהג תושב רמת השרון שהוביל ארגזי שתיה, במשאית נמצאה חריגת משקל של 59% (7954 ק"ג , במקום 5000 ק"ג)רשיונו נפסל ורכבו הושבת .

בפעילות נתפס גם נהג תושב תל שבע אשר הוביל מוצרי ביגוד, נמצאה חריגת משקל בגרור הרכב של 35%, (4753 ק"ג במקום 3500). הגרור והגורר הושבתו.

בפעילות נתפס נהג רכב-כבד בן 36 מנתיבות הנוהג בזמן פסילה של בית משפט.

רב-פקד אדי ישראל ציין: "קיימת תופעה נרחבת ומסוכנת של משאיות משא המעמיסות יותר מהמשקל הקבוע בחוק ויכולת הרכב לשאת ובכך מגדילים את הסיכוי להיות מעורבים בתאונה".

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן