עשרות חבילות הועברו ללוחמים מגדוד ארז המאומץ על ידי עיריית רחובות

אמיתי כהן, סגן ראש העיר: ״שמח להיות שותף בפרוייקט החסד הגדול בישראל ״כולנו משפחה אחת״ שמעניק גם ללוחמים ולוחמות יקרים שמגנים על כולנו״

מרגש: כבכל שנה, גם השנה: עשרות חבילות הועברו לחיילי גדוד ארז.

בתחילת הקדנציה קיבל ראש העיר רחמים מלול החלטה על אימוץ גדוד הלוחמים “ארז” של המשטרה הצבאית יחד עם וועד העובדים במסגרת פרוייקט ״אמץ לוחם״ של האגודה למען החייל. לוחמי גדוד ארז שומרים על המעברים בירושלים ואשתקד איבדו את הלוחמת נועה לזר ז״ל בפיגוע רצחני במעבר שועפט לקראת ראש השנה העבירה העירייה עשרות חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בודדים ומעוטי יכולת במסגרת פרוייקט ״כולנו משפחה אחת״ של עמותת למען אחי ורשת יוחננוף.

ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו אמיתי כהן המוביל את הפרוייקט ״כולנו משפחה אחת״ יחד עם חיילי הגדוד שהגיעו לקחת את החבילות ואיחלו להם וללוחמי ולוחמות הגדוד- שנה טובה בשם כל תושבי רחובות. לדברי מלול: ״בשם כל תושבי רחובות, אנחנו גאים לחבק את הלוחמות והלוחמים בצה״ל ששומרים על כולנו, ולאפשר להם לחגוג את החג בכבוד. אנו שולחים ברכת חג שמח ובטוח לכל לוחמות ולוחמי הגדוד”.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר: ״אני שמח להיות שותף בפרוייקט החסד הגדול בישראל ״כולנו משפחה אחת״ שמעניק גם ללוחמים ולוחמות יקרים שמגנים על כולנו״.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן