ערב תפילה מיוחד בקריית מלאכי: מחכים לחזרתו של החטוף יוסף חיים אוחנה 

דניאל ונריה שרעבי היו האחרונים לראות את יוסף חיים אוחנה לפני שנחטף לעזה. ביום שלישי שעבר התקיים ערב תפילה מיוחד להשבתו עם הסיפור הגבורה המלא של האחים בשביעי באוקטובר

ערב מרגש ומלא עוצמה התקיים ביום שלישי שעבר במרכז הצעירים קריית מלאכי, בו השתתפו בני משפחת אונה, חברים וצעירי העיר. הערב כולו הוקדש לחזרתו הביתה של יוסף חיים אוחנה, ודאג להעלות על נס את גבורתם של הצעירים שהגנו על המדינה באומץ לב.

בחלק המרכזי של הערב סיפרו דניאל ונריה שרעבי, חבריו הקרובים של יוסף חיים, על רגעי האימה שחוו ב-7 באוקטובר. דניאל ונריה יצאו יחד עם חבריהם לחגוג במסיבת הנובה ברעים, אך תוך שעות מצאו עצמם בקרב מול מחבלי חמאס, כשהם מסתתרים מאחורי טנק פגוע.

יחד עם קצין צה”ל שהכיר דניאל מתקופת שירותו הצבאי כחובש, הם ניהלו קרב יריות, טיפלו בפצועים, והצילו עשרות אזרחים שהסתתרו באזור. יוסף חיים אוחנה שבילה איתם במסיבה, נחטף לאחר שהרכב שהיה לידו נפגע מטיל RPG – וזו הייתה הפעם האחרונה אותו הם ראו.

הערב כלל גם תפילות וברכות, כאשר אברהם אוחנה, אביו של יוסף חיים, נשא תפילה יחד עם הנוכחים, לחזרתו של בנו. גם ראש העיר אליהו זהר הגיע לערב זה והתפלל יחד עם שאר הנוכחים לשובם של יתר החטופים, בריאים ושלמים.

אושרת עשור שפירא, מנהלת מרכז הצעירים, התייחסה לאירוע המרגש ואמרה: “אין מילים לתאר את עוצמתם של המשפחות ושל הגיבורים שבמסירות נפש – הגנו ופעלו בגבורה. אני מודה למחלקה לתרבות יהודית על שיתוף הפעולה לטובת הערב המיוחד הזה.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן