ערב שיח וחיבורים מיוחד בבני שמעון

יוזמה מקומית שנולדה מתוך הצורך לאחות את הקרעים החברתיים שנוצרו במהלך התקופה המורכבת של המלחמה, והשנה שקדמה לה

“הריני מקבל על עצמי לאהוב”   

 

 

לאחרונה, התקיים ערב “חיבורים” במרכז “ג’ו אלון”. הערב החל במעגלי שיח משמעותיים בין התושבים והסתיים בהופעה מרגשת של האמן האהוב אביתר בנאי.
האירוע מתקיים זו השנה השלישית ברציפות בהובלת המחלקה לתרבות יהודית של המועצה האזורית בני שמעון.

אל מעגלי השיח חברו אנשי “ביחד”, יוזמה מקומית שנולדה מתוך הצורך לאחות את הקרעים החברתיים שנוצרו במהלך התקופה המורכבת של המלחמה, והשנה שקדמה לה שהתאפיינה בויכוחים ותחושות של שסע חברתי בעקבות הרפורמה המשפטית.

יוזמה זו נולדה מפגישות בין תושבי קיבוץ שומריה, בו גרים מפוני גוש קטיף, ותושבי קיבוץ להב, שנוסד על ידי אנשי “השומר הצעיר”.

התושבים משני הקיבוצים העלו את הצורך העמוק במפגש ובשיח מקרב בעקבות השבר העמוק בעם ישראל ואסון ה-7 באוקטובר שהותיר אותנו כאובים ומזועזעים.
היוזמה שהחלה ממספר תושבים בודדים, מושכת מספר הולך וגדל של תושבים המשתתפים במעגלי השיח ובפעילויות הקהילתיות

ראש המועצה האזורית בני שמעון, ניר זמיר: “מיזם ‘ביחד’ הינו דוגמה מצוינת ליוזמה מקומית שיוצרת שינוי ואדוות בקרב התושבים. מעגלי השיח מחזקים את תחושת השייכות והקהילתיות, ומהווים הוכחה לכך שאנו יכולים להתגבר על השוני ולמצוא את המשותף בינינו. אני גאה לראות את התושבים שלנו מתכנסים יחד, חולקים את הסיפורים שלהם ומוצאים את הדרך להתקרב. זהו צעד חשוב בדרך לאחדות בעם ישראל”.

מובילי היוזמה מתארים את מטרתה כיצירת תנועה ישראלית לשיח מאחד ושותפות אמת בין כל חלקי העם, מתוך תקווה להשפיע גם על נבחרי העם ללכת בדרך זו.

בזכות הפרויקט החברתי, שקורא לאחדות ויצירת שותפות בין אנשי הקהילה, מתקיימות לאחרונה פעילויות קהילתיות משותפות לאזרחים מכל קשת החברה הישראלית.

בקרוב, המיזם הולך להתרחב לקיום ערבי שיח נוספים לכלל יישובי המועצה והסביבה.

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דנה שמח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן