ערב מרגש באור יהודה: אלמוג מאיר ג’אן חזר לעיר

אלמוג מאיר ג’אן חזר הביתה לאור יהודה: “אוכל להתחיל את השיקום שלי רק כשכולם יחזרו”

אחרי 242 ימים בשבי החמאס וכחודש לאחר שחזר לישראל, אלמוג מאיר ג’אן חזר היום (ראשון) לביתו באור יהודה. עיריית אור יהודה באמצעות חברת “נפגשים” מרכזים קהילתיים קיימה אירוע מיוחד לשובו.

ברחוב בר לב המרכזי בעיר נפרסו מאות תושבים שהמתינו לו עם דגלי ישראל וכרזות שהכינו במיוחד עבורו. אלמוג יחד עם בני משפחתו עבר בין הקהל ברכב וזכה לתרועות רמות ואהבה גדולה.

באירוע שהתקיים עבורו ושם במרכז תשומת הלב את העובדה שישנם עדיין 120 חטופים בשבי בדיוק תשעה חודשים אחרי מתקפת ה-7 באוקטובר הופיעו שורה של זמרים ובראשם אביבה אבידן, כל זאת לצד עמית שאולי, גל ג’ומה, לורן דרוויס, ניצן גולן ולהקת “אלגרו” העירונית.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה באירוע:

“אנחנו שמחים שחזרת אלינו, שמחים שאתה כאן. יש כאן קהילה מדהימה שלא ישנה בלילה מציפייה לשובך ודאגה שלא לעזוב את המשפחה אפילו לא לרגע. זו רק הוכחה עד כמה אנחנו חזקים כשאנחנו יחד ומאוחדים. השמחה היום מהולה בעצב גדול כי יש לנו עדיין 120 חטופים שנמצאים בשבי. כולם כולל כולם חייבים לחזור הביתה. לרובם לא יהיה את הנס שהיה לאלמוג ולכן חשוב שתהיה עסקה שתביא את כולם הביתה”.

אלמוג מאיר ג’אן הנרגש עלה על הבמה ואמר:

“לא האמנתי שאעמוד כאן לפני השביעי באוקטובר, ובטח שלא לפני רק כחודש כשעוד הייתי בשבי החמאס. תודה על האהבה שאתם מרעיפים עליי ועל משפחתי כל החודשים הללו. אין מילים שיכולות להביע עד כמה הנס הזה גדול. חזרתי לחיים בזכות עבודה קשה של רבים כל כך וגם לצערי הרב עם הקרבה של ארנון זמורה ז”ל. יש עדיין שבויים בעזה כבר 275 ימים. כל יום שם הוא ארוך, קשה ומכאיב. אני אומר מניסיון. חייבים להחזיר אותם הביתה ואין לנו זמן. זו החובה שלי לצד האחים והאחיות שלי שנמצאים כעת בעזה ורק אז אוכל להתחיל את השיקום שלי”.

צפו בתמונות המרגשות:

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן